سرمربی در اردوها ما را تحقیر می‌کرد/ او مدام مدال هایش را به رخ ما می کشید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عده‌ای از کمانداران تیم ملی کامپوند در اعتراض به کیفیت اردوها و رفتار سرمربی تمرینات را ترک کردند. این درحالی است که نه تنها اعتراضاتشان شنیده نشد بلکه از لیست اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی خط خوردند.

محمود احمدی-خبر ورزشی: کمیته انضباطی این کمانداران فردا برگزار می شود. حسام‌الدین کوثر از کمانداران معترض تا امروز ممنوع‌الفعالیت شده، معتقد است تنها جرمش رسانه‌ای کردن این مشکلات بوده است. او از دلایل اعتراض و ترک اردوی تیم ملی می‌گوید: «ما در اردوهای تیم ملی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردیم که باوجود اعتراضات مداوم رسیدگی نشد و به همین خاطر تصمیم گرفتیم این اعتراضات را رسانه‌ای کنیم.»

او در ادامه بیان می کند:«از مهم‌ترین مشکلات ما تحقیر توسط سرمربی تیم ملی بود. ایشان ورزشکار خوبی بود اما اصلاً مربی خوبی نیست. او در اردوها مدام مدال‌هایش را به رخ ما می‌کشید و به ما می‌گفت یک مدال من به تمام مدال‌های شما می‌ارزد یا اگر رکورد خوبی می‌زدیم معتقد بود که این رکورد شانسی خوب شده است! کار به جایی رسیده بود که رکوردهای ما قبل از شروع اردو بهتر از رکوردهای داخل اردویمان بود و دلیلش هم فقط مسائل روحی و روانی بود.»

کماندار تیم ملی از عدم بیمه و دریافت حقوق نیز شکایت دارد: «علاوه‌بر این ما به‌عنوان ورزشکار تیم ملی با وجود تمرین در سرما و گرما نه حقوقی دریافت می‌کنیم و نه بیمه داریم. من ۳ مدال آسیایی دارم که جمعاً بابت این ۳ مدال یک میلیون پاداش گرفته‌ام. تجهیزات رشته ما دلاری و یورویی است و با این حال خودمان باید بدون هیچ حقوقی تجهیزات را فراهم کنیم. آن هم از کیفیت غذاهای داخل اردو که بسیار پایین است. ما بارها این مسائل را مطرح کردیم اما کسی نشنید.»

حسام الدین کوثر همچنین  تاکید می کند:«:«غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون، قبل از انتخابات قول اعزام تمام کمانداران به جام جهانی کره جنوبی را داد اما بعد از انتخابات فقط ۲ نفر را به این مسابقات اعزام کرد. ما حتی دغدغه لباس ورزشی هم داریم. پارسال در مسابقات سوئیس هوا سرد بود و فقط یک تی شرت به ما دادند و ما لباس یکدست نداشتیم، چنین مواردی در مسابقات جهانی زشت بوده و باعث آبروریزی است.»

کوثر از ممنوع الفعالیت شدن تا زمان برگزاری کمیته انضباطی خبر می‌دهد: «فردا جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود که تا آن تاریخ ما را از فعالیت محروم کرده‌اند. از طرفی لیست کمانداران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را اعلام کردند که نام من و چند ورزشکار معترض دیگر در این میان نبود و نفرات دیگری را که رکوردهای پایین تری از ما داشتند جایگزین کردند و به گفته رئیس کاروان بازی‌های کشورهای اسلامی لیست ورزشکاران اعلام شده دیگر قابل تغییر نیست. بعد از این تصمیم در جلسه حضوری با پولادگر صحبت کردیم و او قول رسیدگی داد. اما حالا کمتر از یک ماه به بازی‌های کشورهای اسلامی مانده و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. فقط این را می‌دانم که تنها جرم ما رسانه‌ای کردن اعتراضات و مشکلاتمان بود. همین کارمندان فدراسیون یک ماه هم نمی‌توانند بدون حقوق به جای ما در سرما و گرما تیر بیندازند. امیدوارم به ورزشکاران دیگر رشته‌ها هم اهمیت بدهند و توجه‌ها فقط به سمت فوتبال نباشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی