بازی خداحافظی سیدجلال با تماشاگر و پخش مستقیم!/ ملوان انزلی آخرین حریف تدارکاتی پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این دیدار دوستانه با حضور تماشاگران است تا خداحافظی سیدجلال حسینی با شکوه بیشتری انجام شود.

محمد احمدی-خبر ورزشی: سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس از مستطیل سبز فوتتبال خداحافظی کرده و بازی خداحافظی این بازیکن پرافتخار با تیم سابقش ملوان بندر انزلی خواهد بود. این دیدار قرار است پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از سفر ترکیه برگزار شود.

بر اساس شنیده ها بازی خداحافظی سیدجلال حسینی آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر است که در حضور تماشاگران و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سیدجلال حسینی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، رسما از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. او در حالی در سن ۴۰ سالگی این تصمیم را گرفت که با پایان قراردادش، حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره ادامه‌ همکاری‌اش با پرسپولیس مطرح شده بود.

پیش از این و حدود ۴ سال پیش، سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت. او خداحافظی تلخ و غریبانه‌ای با تیم ملی فوتبال داشت. کاپیتان پیشین تیم ملی که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ از مؤثرترین بازیکنان تیم ملی بود و نقش مهمی را در گل نخوردن این تیم در صعود به جام جهانی ایفا کرد، موفق نشد پاداش صعود به این رقابت‌ها را دریافت کند. در این خصوص گفته می‌شود نام مدافع شماره چهار تیم ملی از سوی سرمربی وقت این تیم حتی از لیست پاداش بگیران هم حذف شده است. در هر صورت سیدجلال با قلمی که کی‌روش روی نام او بعد از بازی پرسپولیس و الجزیره خط کشید، نه تنها جام جهانی را از دست داد، بلکه از گرفتن پاداش صعود به این مسابقات هم محروم ماند. شایعاتی نیز مطرح شد که با توجه به اینکه سیدجلال، پرسپولیس را برخلاف نظر کارلوس کی‌روش در بازی با الجزیره همراهی کرد و آن گل دقایق پایانی را برای صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند، شانس حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد.

کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران که کاپیتان پرسپولیس را در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط زده بود،  از سیدجلال حسینی خواست از تیم ملی خداحافظی کند اما او جواب داد در این زمینه خودش تصمیم می‌گیرد و...

در پرسپولیس اما یحیی گل محمدی همه چیز را به خود سیدجلال حسینی واگذار کرد. پرافتخارترین بازیکن تمام ادوار تاریخ لیگ برتر، بالاخره تصمیم خودش را گرفت و پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود.

 حسینی در اردوی ترکیه شرکت نمی‌کند تا در کلاس های مربیگری حضور یابد و بعد از آن در دیداری نمادین بین پرسپولیس و ملوان تیم شهرش انزلی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

باشگاه پرسپولیس در حال برنامه ریزی برای برگزاری این دیدار دوستانه با حضور تماشاگران است تا خداحافظی سیدجلال حسینی با شکوه بیشتری انجام شود.

منبعی که این خبر را با ما درمیان گذاشت اعلام کرد دیدار خداحافظی کاپیتان پرسپولیس در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پهلوان وریا غفوری IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    فاقد اهمیت!
  • Ali. .khoozestan IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    لعنت ب کیروش ک اگه سیدجلال تو جام ملت ها بود جلو ژاپن ب اون صورت تیم تحقیر نمیشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی