نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تنها باشگاهی در جهان که هیچ پولی ندارد اما هر بازیکنی بخواهد را می‌خرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ، پس از تایید انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسایی که از نظر مالی در تنگناست، از رفتار باشگاه اسپانیایی گیج شده است.

روبرت لواندوفسکی ۳۳ ساله بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی، عصر سه‌شنبه به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی شد.

مدتها تصور می‌شد که بارسلونا امکان خرید مهاجم لهستانی را ندارد و گفته می‌شد این باشگاه بیش از یک میلیارد پوند بدهی دارد. با این حال، بارسلونا موفق شد بازیکنی که می‌خواهد را به دست آورد و در نتیجه ناگلزمن این سوال را مطرح کرد که چگونه باشگاه با این وضعیت بد مالی فعلی، اصلا توانسته وارد بازار شود!

وقتی از ناگلزمن در مورد این انتقال پرسیده شد، گفت: «بارسا تنها باشگاهی در جهان است که پول ندارد اما هر بازیکنی بخواهد را می‌خرد. نمی‌دانم چطور این کار را می‌کند. کمی عجیب است. دیوانه‌کننده است.»

مشکلات مالی بارسلونا در اوایل تابستان به حدی رسید که آنها نتوانستند قرارداد فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را ثبت کنند؛ دو بازیکنی که به ترتیب از میلان و چلسی با انتقالی رایگان به خدمت گرفته شدند.

باشگاه بارسلونا در حال حاضر متعهد شده که طبق قوانین لالیگا به ازای هر ۴ میلیون یورویی که می‌فروشد، یک میلیون یورو هزینه کند. تصور می‌شد که بارسا در تابستان امسال اول چند بازیکن خود را بفروشد و بعد به فکر جذب بازیکنان جدید بیافتد. چنین گمانه‌زنی‌هایی به شایعات در مورد آینده فرنکی دی‌یونگ و عثمان دمبله دامن زد، و دومی هنوز قرارداد جدیدی با باشگاه امضا نکرده است. دی‌یونگ هم مدت‌هاست که مورد توجه منچستریونایتد است و این باشگاه پیشنهادات زیادی برای جذب این بازیکن ارائه کرده است. اخیراً هم معامله با دی‌یونگ به بن‌بست رسیده و گفته می‌شود او مشتاق ماندن در بارسلونا است.

در این میان، با تایید انتقال ۶۸ میلیون پوندی ماتایس دی‌لیخت از یوونتوس، درد بایرن مونیخ کمی کاهش یافت. مدافع هلندی با قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۷ به غول آلمانی ملحق شد و باشگاه سرانجام بازیکنی را که از سال ۲۰۱۹ به خریدش امیدوار بود، به خدمت گرفت.

پس از تایید این قرارداد، دی‌لیخت به وب‌سایت بایرن‌مونیخ گفت: «خیلی خوشحالم که بازیکن این باشگاه بزرگ شدم. بایرن موفق‌ترین باشگاه آلمان و یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های اروپا و جهان است.»

تنها باشگاهی در جهان که هیچ پولی ندارد اما هر بازیکنی بخواهد را می‌خرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شمسعلی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    تنها باشگاهی که دقیقاً هیچ پولی نداره، هیچی هم درآمد نداره ولی سالی چند صد میلیارد از جیب مردم خرج می‌کنه، در آخر هم دست به دامان سهمیه پنالتی هفتگی میشه و بزور بعد از ده سال بهش جام‌ میدن فقط «کیسه» هست🤣🤣🤣😂😂😂
  • Sepahan IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    مث بعضیا که پول آب معدنی ندارن ولی بازیکن30میلیاردی میخرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی