نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یحیی مخالف جدی حضور یک پرسپولیسی در تیم ملی/ گل محمدی اجازه تکرار اتفاقات فصل قبل را نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو روزی می‌شود که دوباره بحث بازگشت کریم باقری به تیم ملی قوت گرفته است.

این درحالی است که چندی پیش فدراسیون فوتبال و مسئولان آن به صراحت اعلام کردند که باقری باید بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند. کریم باقری هم با توجه به قرارداد بالاتر پرسپولیس، تیم باشگاهی خودش را انتخاب کرد.

در وضعیت کنونی اما مدیران فدراسیون فوتبال متوجه این موضوع شده اند که مشکل اصلی تیم اسکوچیچ نظم و انضباط است. در اردوهای قبلی که کریم باقری حضور داشت شاهد دو دستگی یا اختلاف میان ملی پوشان نبودیم اما پس از جدایی این مربی حواشی به اوج رسید.

حالا هیئت رئیسه فدراسیون پس از حکم به ابقای دراگان اسکوچیچ به این نتیجه رسیده که کنار گذاشتن کریم باقری اشتباه بزرگی بوده است. دوستان دوباره به فکر کریم باقری افتاده اند غافل از اینکه یحیی گل محمدی مخالف جدی است.

شهریور ماه سال گذشته نیز یحیی گل محمدی با این موضوع مخالفت کرد. یحیی گل محمدی پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کریم باقری و مهرداد خانبان که قرار بود در اردوی تیم ملی شرکت کنند با توجه به آغاز تمرینات بدنسازی پرسپولیس در اختیار این تیم هستند.

در نهایت اما گل‌محمدی به اصرار جعفر سمیعی و نزدیکان باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای با کریم باقری موافقت کرد در راستای کمک به تیم ملی در دیدارهای پیش روی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و عراق، او در تمرینات ملی پوشان کشورمان شرکت کند.

این تصمیم گرچه به سود تیم ملی تمام شد اما به گفته یحیی گل محمدی، پرسپولیس بیشتر ضرر کرد. سرمربی پرسپولیس بخشی از مشکلات فصل گذشته و ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی را به دو شغله بودن کمک‌هایش مرتبط می‌داند.

حالا یحیی گل محمدی با رفتن حمید مطهری دچار مشکلات زیادی شده و نمی‌خواهد کریم باقری را هم از دست بدهد. سرمربی پرسپولیس فصل گذشته کوتاه آمد و به فدراسیون کمک کرد اما با مشکلات زیادی مواجه شد؛ از محرومیت نسبتا طولانی تا برخی اشتباهات داوری که به زعم گل محمدی جلوی قهرمانی این تیم را گرفت.

حالا دوباره فدراسیون قصد دارد کریم باقری را به تیم ملی برگرداند در حالی که یحیی گل محمدی مخالف جدی این تصمیم است. باید منتظر ماند و دید این بار هم رضا درویش به سبک جعفر سمیعی قادر است سرمربی تیمش را برای قرض دادن کریم باقری به تیم ملی راضی کند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محسن DE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود . حتی اجازه جذب یه فوروارد رو هم به پرسپولیس ندادند . خیلی احمقانه است که باشگاه به تیم ملی کمک کند اما فدراسیون با ژست قانون مندی نه .
  • {…….} IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    هههههههه کریم باقری هم با توجه به قرارداد بالاتر پرسپولیس، تیم باشگاهی خودش را انتخاب کرد. تا دیروز که اینها برای سربلندی تیم ملی جان میدادند خخخخخخخخ برای لنگ هم که دلی بازی میکردند چی شد تا بوی پول زیاد به مشام رسید ایران پر افتاب پرست تو لنگ زیاد شده ههههههههه
  • ljkljkl IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    فاتحه این فوتبال را باید بخونید.اینقدر کمبود برا کادر فنی داریم که باید یه بزن بهادر را ببرن برا تیم میلی
    • هادی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      کیسه کش کریم باقری تو کدوم بازیش درگیری داشته مربی کیسه شما بزن ب معلومه که هیچی از فوتبال سردر نمیاری نه فوتبال تو عمرت دیدی که به کریم باقری همچین چیزی میگی
  • مهران IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    باقری ستون اصلی تیم پرسپولیسه نباید بره تیم ملی.باید تمرکزش رو پرسپولیس باشه.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    کی کریم گفت بخاطر پول پرسپولیس را ترجیح میدم؟ باقری اگه مثل اون اسطوره دوپینگی مادام الفرار شما بود تا حالا چند سال بود سرمربی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی