نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
واکنش باورنکردنی فدراسیون فوتبال به اخراج اسکوچیچ/ کمیته فنی فقط نظر داده؛ اما سرمربی تیم ملی به طور قطع برکنار نشده است!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: هنوز آقای اسکوچیچ به طور قطع برکنار نشده است.

محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران گفت: آخرین خبری که دارم آقای اسکوچیچ قرار بود بامداد امروز وارد کشور شود. بنا است جلسه‌ای را داشته باشیم که هنوز محل و زمان آن مشخص نشده است.

او درباره بیان برکناری او از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال یادآور شد: کمیته فنی نظر مشورتی و کارشناسی داده است و سپس هیأت رئیسه دیدگاه‌های کمیته فنی را بررسی می‌کند. اینکه او برکنار شده است خبر قطعی نیست. نقش کمیته فنی همین است که دیدگاه خودش را بدهد و نظرش را اعلام کند اما بیان دیدگاه به منزله تصمیم‌گیری و قطع همکاری نیست.

پاینده درباره زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: قرار است نشستی با آقای اسکوچیچ با حضور هیأت رئیسه برگزار و در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره احتمال مربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: من درباره جزئیات جلسه صحبت نمی‌کنم. در داخل جلسه نبودم اما از دوستان شنیدم که مسائل مختلفی مطرح شده است. باز هم می‌گویم دیدگاه‌های فنی از سوی آنها به عنوان نظر مشورتی به رئیس فدراسیون داده می‌شود.

پاینده ضمن رد تماس با علی دایی برای پذیرش نیمکت تیم ملی فوتبال گفت: من تأیید نمی‌کنم. در مرحله اول تصمیم‌گیری رسمی در این زمینه است و در گام بعدی تصمیم‌گیری در خصوص مذاکره با گزینه‌ها است. هنوز گزینه‌هایی انتخاب نشده است. تا جایی‌که من اطلاع دارم کسی با آقای دایی تماس نگرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اگر فدراسیون یه ذره توش اخلاق مونده باشه نظر کمیته فنی رو تائید نمی کنه نظرشون کارشناسی نیست دنیا می دونه تیم بااسکوچیج به جام جهانی صعود کرده وقتی که امیدی به صعود نبود اگر هم می خواید سرمربی عوض کنید بعد جام جهانی و اگر واقعا کمیته فنی می خواست کاری کنه بعد اتمام بازی مقدماتی با احترام برخورد می کردن نه اینجوری که با بها دادن بیش از اندازه به بازیکنان اونا رو مسئول تعیین سرمربی کردن
    • آبدارچی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      احساسی برخورد نکنید مهم تیم ملیه مهم منافع فوتبالمونه نه اسکوچیچ که برایش دلمان بسوزد نه امثال سردار آزمون که بازیچه این و آن شده اند بجای دم زدن از مرام و معرفت و دلسوزی و پیامهای عاشقانه و دلربا منطقی باشیم چشمهایمان را باز کنیم و ببینیم برای جلو رفتن فوتبالمان و تیم ملی مان با توجه به ابزارهای موجودی چه کسی را باید انتخاب کرد که هم در جام جهانی آبروداری کنیم هم اینکه لااقل تا دو سال بعد بتوانیم از او حمایت کنیم
    • مهیار GB ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      به آبدارچی: آخه مشکل کار اینجاست که اینجا ایرانه و بحث سر مربیان طراز اول جهانی نیست که بخوان برای جایگزینی بیارن،،، صحبت سر علی دایی و نکونام و امثال اینهاست. من مخالف مربی ایرانی نیستم ولی تو این مقطع و این شرایط یعنی فاجعه.
  • ایران IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    کمیته فنی که ۴ ماه مونده چنین نظری میده همون بهتر که کلا حذف بشه انان منافع شخصی را بر منافع ملی غلبه دادند.. کجا بود کمیته فنی که در جهنم بحرین تیم حذف شده ویلموتس را نجات بده و.....
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    برکناری اسکوچیچ واقعا از انصاف و مروت به دوره ، کاری با کی‌روش یا مربی بعدی ندارم ولی این کار یک افتضاح و شرمندگی بزرگ برای همه ایرانی هاست که به روز ها افتادیم ، از ته دل برای همه ایرانی ها متاسفم
  • حسن IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    واقعا زشته همینه که هیچی نمی‌شیم تمام تیمهای بزرگ بازیکنان اگه حرفی بزنن بازیکن رو بیرون میندازن و اینکه اگه هم اسکوچیچ نباشه خواهشن کی روش هم نباشه با اون دفاع 11نفره و حال بهم زن یه مشت آدم ساده هم کی روش رو شاخ کردن چه دستاوردی جز دفاعی بازی کردن داشت بقول برانکو کی روش مربی بدون جام
  • یزدان IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    اگر اسکوچیچ رو برکنار کنند فاتحه این فوتبال دیگه واقعا حوندست..... تیم ملی که مربیش رو اون طارمی عوض کنه دیگه ارزش نگاه کردن نداره.
  • اشکان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    این حرفها رو ول کنین ، فیفا احیانا جایزه ای به نام هردمبیل ترین فدراسیون در سال گذشته رو نداره؟ هر سال برنده ایم!
  • آریهان DE ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    همون بهتر که یه ایرانی مربی بشه که با ۳ شکست جام جهانی رو به اتمام برسونه و هم ابروی خودش ,فدراسیون و ملت رو از بین ببره. دیگه ابرویی نمونده واسه ما.. اخه کدوم مربی نامدار میاد در ایران کار کنه وقتی که از پایه و ریشه همه چیز خرابه؟
  • دنیای امروز IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    یاخدا...آدم ازاینایی که دارندنظرمیدنددرحیرته،آقایون بایدطرفدارفوتبالی حرفه ای باشیم تابتونیم برمسندقضاوت فوتبالی باشیم...وقتی برنامه ریزی روی بیت المال نیست وباعث نمیشندتاخروجی های زیادی بوجودبیادوهرچی امثال سرداروجهانبخش وطارمی بادسیسه ونیرنگ وسیاه بازی مربی عوض نتونندبکننداونوقت اسم اینابه راحتی خط میخوره ..اماوقتی زیرساخت فوتبالی پایتخت نشین هاوفوتبال باشگاه صنعتی و خصوصی دنبال خروجی واستعدادیابی نباشه همینه... ویه چیزدیگه آدماازفردای خودشون خبرندارند،یه روزی اسکولاری میادو هیچ کی نمیدونه ازکجاست چطوری یهومیشه اسکولاری،امایادتون باشه اونم باهمین اتفاقات مشابه امروزمااومدشداسکولاری وآلمانی که گل بخورنبودباالیورکان بادوگل شکستش داد...کسی که تیم ایران روتااینجا آورده حقش این هست توی جام جهانی خودش رواثبات کنه... به اسکولاری هم این فرصت داده شدونتیجه اش شدقهرمانی جهان... من نمیگم ماقهرمان جهان میشیم ومن میگم هیچ کس نمیدونه فردا چی پیش میادورزومه کاری مربی سندونشانه پتانسیل مربی هست و دارندبه ریشمون میخندندکه بدون اصول فنی که طرف بی سابقه ترین صعودرقم خورده ودارندمربی رواخراج میکنند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی