نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
دودستگی شدید بین بازیکنان تیم ملی/ چه کسانی موافق برکناری اسکوچیچ هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ حمایت همه شاگردانش را ندارد و به نظر می رسد رختکن تیم ملی یکسو و همدل نیست.

طی روزهای اخیر شایعه برکناری اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کیروش به شدت شنیده می‌شود. اتفاقی که به نظر می‌رسد در حال رخ دادن است و سرمربی کروات تیم ملی شاید به زودی برکنار شود. در این بین تعدادی از بازیکنان تیم ملی ضمن حمایت از اسکوچیچ، مخالف تغییر سرمربی تیم ملی در این مقطع هستند.

این عده معتقدند زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده و برکناری اسکوچیچ به صلاح تیم ملی نخواهد بود. نفراتی مثل سردار آزمون، میلاد سرلک، صادق محرمی، علی قلی زاده، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و چند بازیکن دیگر که مخالف برکناری اسکوچیچ هستند، با انتشار استوری از سرمربی فعلی تیم ملی حمایت کردند و گفتند اگر قرار است تغییری در تیم ملی صورت بگیرد، بهتر است بعد از جام جهانی این کار انجام شود.

نکته عجیب ماجرا اما مربوط به بازیکنان باتجربه تیم ملی برمی‌گردد. این نفرات تا این لحظه استوری مشترک بین بازیکنان تیم ملی را منتشر نکردند تا مشخص شود این بازیکنان جزو موافقان برکناری اسکوچیچ هستند. نفراتی مثل مهدی طارمی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، امیرعابدزاده، کریم انصاریفرد و میلاد محمدی از جمله بازیکنانی هستند که این استوری مشترک را منتشر نکردند، تا مشخص شود این نفرات خیلی موافق ماندن اسکوچیچ نیستند.

این موضوع به خوبی دو دستگی را بین بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد و خیلی واضح است که اسکوچیچ کل رختکن تیمش را همراه خود نمی‌بیند. اکثر این بازیکنان مخالف اسکوچیچ از حامیان سرسخت کیروش هستند و دوست دارند مرد پرتغالی دوباره به تیم ملی برگردد. با این وضعیت و اینکه عدم همدلی بین بازیکنان تیم ملی موج می‌زند، نباید انتظار درخشش در جام جهانی را داشته باشیم .به طور حتم تیم ملی ما با هر مربی که در جام جهانی حاضر شود، ۳ مسابقه بسیار سخت را در قطر پیش رو خواهد داشت و اگر واقع بین باشیم با این شرایط شانس بسیار کمی برای گرفتن نتایج خوب و صعود از مرحله گروهی خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صابر DE ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    خیر دو دستگی بزرگی وجود نداره طبیعیه همه مخالف یا موافق نباشند. دیگر بازیکنان هم می توانند استوری مخالفت با اسکوچیچ را بذارند. فعلا که نگذاشتند. تنها استوری مخالفت با اسکوچیچ برخی بازیکنان نشان دهنده دو دستگی خواهد بود همین که دو سه بازیکن مخالفت یا موافقت کنند. کافی است و الزاما نباید همه بازیکنان اقدام مشابهی انجام دهند
    • آراد 666 IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      این مخالفان اسکوچیچ،اکثرا توسط کی‌روش به تیم های اروپایی انتقال پیدا کردند،و حالا میخوان جبران کنند،،،ولی حرف سر تیم ملی هست،بهترین موقعیت رو داریم بخاطر بی کفایتی مدیران ورزشی و وزیر ورزش و خودخواهی برخی از بازیکنان وپاچه خواری ودو دستگی از دست میدیم،،،، بازی تدارکاتی که هیچ تیمی حاضر به بازی با ما نیست،،،،، فقط همین دودستگی بازیکنان رو کم داشتیم زنده باد ایران و ایرانی
  • امیر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    برای صعود از گروهمان که اصلا شانس نداریم. برای نتیجه گرفتن آبرومندانه هم شانس مان بسیار بسیار پایین است. امیدوارم سیاسیون حتی برای حیثیت بین المللی ایران هم شده کیروش یا یک مربی خارجی بزرگ را بیاورند.
  • پدرام CA ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    قبل از ج ج 98 همین داستان رو سرچیرو پیاده کردند بعد از باخت دوستانه به اسلواکی به گمونمانتقادات اوج گرفت خبرنگارها حتی تیم منتخب خارج ار باریکنان دعوت شده تشکیل دادند و به چیرو و برانکو پیشنهاد دوئل دادند! از اونجاییکه چیرو چیرو بود قبول کرد! تیم حبرنگارها سه دو بازی رو برد! ولی فدراسیون کرواسی سفت وایساد گفت همین که هست ما مربی رو دم جام عوض نمیکنیم. کرواسی در اون جام تا نیمه نهایی رفت در حالیکه هیچکس فکرش رو هم نمیکرد.کشوری تازه از جنگ در اومده بود با 3یا4 میلیون چمعیت
  • دلال موزامبیکی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    گیروش غلط کرده برگرده ایران با اون کسی که میخواد برشگردونه. گیروش قبلا امتحانش رو تو ایران پس داده . شکست مقابل لبنان و عراق و سوریه و آخریش هم باخت مفتضحانه مقابل ژاپن ...به نظر میرسه دلال‌ها بسیج شدن مربی اخراجی کلمبیا و مصر رو دوباره به ایران غالب کنن . انگار که پولهای بیت المال زیادی کرده که میخوان دوباره جیب‌های آقا دلاله رو پر کنن
  • آریا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    مذاکرات با کی روش از هفته های پیش آغاز شده و احتمالا تا دو هفته آینده یعنی پایان تیرماه تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص بشه که احتمال اومدن کارلوس کی روش بسیار زیاد است
  • محسن IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    احسان حاج صفی اصلا نباید دعوت بشه، دیگه دوران اوجش تمام شده. باید از اسکوچیچ حمایت کنیم که تیم ملی موفق باشه. قرار نیست هر بازیکنی استوری نذاشته مخالف باشه، چندتا بازیکن به نمایندگی بقیه استوری میذارن
  • ف.ک IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آخه نمیدونم کیروش چیکارکرده برای فوتبال ایران یعنی انقدربایدبدبخت باشه فوتبال ایران که وابسته فوتبال تمام دفاعی کیروش باشه. اسکوچیچ تیموچجوری تحویل گرفت کی به این تیم امیدداشت بتونه بره جام جهانی فوتبالوفدراسیونی که چندتابازیکن بایدبراش تصمیم بگیرن ازش حرف نزنیم بهتره تاالانش ازگروه خودمون بالانرفتیم خداکنه باتصمیمات نورچشمیای کیروش بریم بالا.
  • وریا غفوری IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    جهانخش وسعید عزت اللهی این کار شما به عنوان یک بازیکن حرفه ای خیلی بود .بقیه معترضین عددی نیستد تو هر تیم دروپیتی محله ای از اینا زیاد هست شاید معروف باشندولی محبوب نیستند. در ورزش ایران محبوبها میماند نه معروف ها.اگر کی روش میخواهددر دنیا محبوب باشد باید نام تمام بازکنان معترض تیم ملی را از لیست خط بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی