نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
۰ |
۴
امیدواری قرمزها به جذب یک هافبک/ مذاکرات در جریان است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران میلان همچنان به جذب رناتو سانچس، ستاره پرتغالی، در پنجره تابستانی امیدوار هستند.

میلان از مدت‌ها قبل شرایط سانچس را دنبال کرده و در پی اضافه کردن این بازیکن به ترکیب تیمش برای فصل جدید بود. آنها باور دارند که این بازیکن می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای جانشینی فرانک کسیه باشد که تصمیم گرفت با اتمام قراردادش از میلان جدا شده و پیراهن بارسلونا را برای فصل آینده به تن کند. با این حال پاری‌سن‌ژرمن نیز وارد رقابت برای جذب این ستاره پرتغالی شد تا کار برای میلان دشوار شود. گفته می‌شود پیشنهاد آنها برای جذب این بازیکن سابق بایرن مونیخ نزدیک به ۳۰ میلیون یورو بوده است.

میلان تصمیمی برای ارائه پیشنهادی بالاتر از ۱۸ میلیون یورو با بند پاداش ندارد اما بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که روسونری پیش از این با این بازیکن به توافق کلامی رسیده و او دوست دارد پیراهن این تیم را به تن کند.

رییس باشگاه لیل هفته گذشته اعلام کرد که پاری‌سن‌ژرمن هنوز هیچ پیشنهادی برای جذب سانچس به صورت رسمی ارائه نکرده و حالا اسکای اسپورت ایتالیا هم خبر داده که میلان همچنان در کورس جذب این بازیکن قرار دارد.

میلان هنوز برابر پیشنهاد هنگفتی که گفته می‌شود از سوی پی‌اس‌جی ارائه خواهد شد تسلیم نشده و امیدوار است که هرچه زودتر قرارداد انتقال سانچس به سن‌سیرو را با باشگاه لیل به امضا برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی