نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رئیس سازمان خصوصی سازی به افشای مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سازمان خصوصی گفت: نمی‌شود باشگاه‌ها هر مدل که بخواهند عمل کنند و کسی از آنها شفافیت نخواهد.

حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در رابطه با افشای مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: افشای اطلاعات از ضروریات شرکت‌های فرابورسی است. بنابراین افشای مبالغ قرارداد کادرفنی و بازیکنان در سایت کدال صورت خواهد گرفت.

قربان زاده ادامه داد: به تدریج نظام باشگاه داری حرفه ای در کشور شکل می‌گیرد و این طور نخواهد بود که فقط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بگویند باید به صورت شفاف عملکرد مالی خود را افشا کنند. نمی‌شود که مثلا باشگاه‌های سپاهان و گل گهر هر مدل که بخواهند عمل کنند و کسی از آنها شفافیت نخواهد. این کار باعث می‌شود رقابت ناعادلانه شکل گیرد.

منبع: آخرین خبر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Ali IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    اگر زورتان به باشگاه ها ،بخصوص صنعتی ها رسید آنوقت ایولله داری .کانال های فراوان برای بهره مندی خودشان و خودی هایشان طراحی و اجرایی گردیده که فقط یک رضا خان می تواند با این روش ها که رانت هم گفته می شود مبارزه کنند.
  • حمید IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    شما حرف اشتباهی میزنید ' آبی و قرمز هر دو دارند از خزانه دولت استفاده میکنن و مستقیما دستشون توی جیب مردم هست و وظیفشونه و موظف هستن به من نوعی که دارن از جیبم خرج اینا میکنن بدونم چی به چیه ' ولی مثلا باشگاه هوادار و یا نساجی و پدیده و امثال این باشگاهه که خصوصی هستن و یا فولاد و سپاهان و غیره که سهامی هستن زیاد الزامی نداره ' هر وقت حرفه ای شدیم و آبی و قرمز هم خودشون درآمد داشتن حرف شما کاملا درسته
    • میلاد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      اولا که پرسپولیس و استقلال وارد بورس شدن و سهامی عام هستن ودر تمام 20 سال گذشته دولت نمیتونسته هیچ پولی بهشون بده چون خلاف مصوبه مجلس بوده ثانیا سپاهان و گل گهر و فولاد هم در ب.رس هستن و باید شفافیت مالی داشته باشن یعنی درامد خود باشگاه باید خرج بشه نه سود تولیدات کارخانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی