نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی دایی و علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی در مصاحبه اخیر خود باز هم از علی کریمی تعریف و تمجید کرد و گفت همیشه او را دوست داشته چون بارها و بارها مردم را خوشحال کرده است.

هنوز مصاحبه علی کریمی در مورد علی دایی در ذهن فوتبالدوستان مانده است. همان مصاحبه ای که گفته بود خدا دایی را بغل کرده ویک ماچ هم کرده! از همان زمان به بعد رابطه این دو مرد جذاب فوتبال ایران هرگز خوب نشده و به نظر می‌رسد این روزها هم آنها فقط دورادور همدیگر را دوست دارند و برای هم احترام قائل هستند.

در جام ملتهای ۲۰۰۴ حتی در بازیهای درون تیمی‌تیم ملی دایی و کریمی با هم کری داشتند و هیچ وقت در یک تیم قرار نمی‌گرفتند. آنها فقط در بازیهای رسمی تیم ملی کنار هم بودند و افتخارات زیادی را در کنار یکدیگر برای ایران کسب کردند. البته در چند جلسه مهم دایی و کریمی کنار هم قرار گرفتند تا سوژه عکاس‌ها جور شود اما این چهره‌های جذاب و ماندگار تاریخ فوتبال ایران هرگز خیلی صمیمی نشدند.

دایی و کریمی که فوتبالیست‌های بسیار بزرگی بودند، سالهاست که مربیگری نمی‌کنند و این زمان کم کم دارد طولانی می‌شود. مسلما دوری این چهرهای سرشناس از مستطیل سبز اصلا به نفع فوتبال نیست و بدی کار این این است که آنها اهل پست‌های اداری هم نیستند. دایی می‌توانست بهترین رئیس فدراسیون باشد و حتی رئیس AFC شود.

علی کریمی هم که در انتخابات شرکت کرد، خودش می‌دانست رای نمی‌آورد. چه بسا اگر علی کریمی مطمئن بود که رای می‌آورد اصلا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ علی دایی و علی کریمی دو اسطوره همیشگی پرسپولیس و حسرت همیشگی کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی