نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لیست سرنوشت ساز تیم ملی ایران؛ این پدیده استقلالی را بیشتر بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی بازیکن جوان استقلال چهره جدید اردوی تیم ملی است.

سربازی و تیم‌ملی. این دو مبحث این روزها به طرز عجیبی به هم گره‌خورده‌اند و این هم‌نشینی نزدیک حتی شائبه‎‌هایی را هم به‌وجود آورده است. بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شوند، فرصت این را دارند که خدمت سربازی را چند سالی عقب بیندازند. این مساله در آستانه فصل نقل‌وانتقالات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و به همین دلیل لیست تیم ملی در این مدت بیش از پیش حساس خواهد بود. در آخرین فهرست تیم ملی نام بازیکنی دیده می‌شود که باید او را یکی از بازیکنان خوش‌شانس لیگ دانست.

بعد از اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت سربازی بازیکن دیگر استقلال که بحث‌هایی پیرامونش مطرح شد، ابوالفضل جلالی بود. این بازیکن ۲۳ ساله که اما و اگرهایی در مورد جدایی‌اش از استقلال به دلیل مشمول شدن شنیده می‌شد، خوش‌شانس بود که بازیکن هم‌پستش در تیم ملی به دلیل کرونا این اردو را از دست داد. بعد از خط خوردن میلاد محمدی، سرمربی تیم ملی، ابوالفضل جلالی دفاع چپ جوان استقلال را به لیست اضافه کرد. جلالی حالا با ملی‌پوش شدن جلالی این شانس را پیدا می‌کند که حداقل چندسالی سربازی‌اش را به تعویق بیاندازد.

بازیکنی که شرایطی کاملا برعکس جلالی دارد فرشاد فرجی است. مدافع پرسپولیس هم از بازیکنانی است که شائبه‌های سربازشدنش مطرح شده است. او که پیش از این به تیم ملی دعوت شده بود با مصدومیت و ادامه شرایط نه چندان خوبش در پرسپولیس از لیست خط خورد. همین اتفاق شاید به تغییر سرنوشت او برای فصل آینده منجر شود.

علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی هم دو بازیکنی هستند که صحبت‌هایی پیرامونشان مطرح شده است که هنوز صحت آن‌ها ثابت نشده است. در کل این لیست و لیست‌های آینده تیم ملی را می‌توان لیست سرنوشت نامید. بازیکنانی که با ملی‌پوش شدن و یا خط خوردن سرنوشت فوتبالی‌شان تغییر خواهد کرد. همین مساله باعث می‌شود تا اهمیت و حساسیت کار دراگان اسکوچیچ بیشتر شود، استقلال و اقتدار خود را در اعلام لیست بیش از قبل حفظ کند تا از به وجود آمدن هر شایعه‌ای جلوگیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلمران زارعی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    در ابتدای فصل همه حالا بجز یکی دوتا خبرگزاری همه به خریدهای شاه فرهاد بصورت کاملا غیر منطقی و بهتره بگم مغرضانه نقد میکردن میگفتن امیرحسین سن کمی داره ابوالفضل جلالی میگفتن مصدومه ولی شاه فرهاد گفت صبر میکنم تا از مصدومیت رهایی پیدا کنه و نتیجه اش برین رو گلی که به پدیده زدند رو مجدد مشخصه میگفتن ژستد سن بالایی داره:درصورتیکه گلی که به لنگ زد :یا ضربه سری که به قصد پاس در دقیقه ۸۸با زی با پدیده به حسین زاده داد،یا به قول نوید کیا که گفت ژستد کل سازمان دفاعی ما رو بالا نگه داشته بود که نمیتونستیم دفاع های قد بلندمون رو به جلو بیاریم واز همه مهمتر حرکت های بدون توپش و اینکه همه دفاع ها معطوف ژستد میشد و ،وینگر ها گل میزدند ۴تاسلمانی زد ۱۰تا یامگا:همش بخاطر وجود ژستد بود،یامگا وقتی اومد همه میگفتن از تیم ته جدولی بلژیک که دیگه نیازی ب توضیح نداره،جعفرسلمانی که به گفته همه مربیان لیگ این پسر ۹۰دقیقه مستمر میدوید و جانش رو به استقلال میداد نیک نفس که به گفته کارشناسان همان طور که ؛کیروش در جام جهانی از چشمی بهره برد:میتونه یکه چشمی دیگه برای تیم ملی باشه
  • کلمران زارعی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    در ادامه پیام قبلی ام دیگر خرید استقلال :آمانوف:که یکه جمله ای بین فوتبالیست ها هست:که میگن طرف پا به توپ بزنه میفهمیم چند مرد ه حلاجه:آمانوف فراتر از آسیاست :آمانوف یکی از خونسردترین بازیکنان آسیاست:بعدها بیشتر از آمانوف میشنویم و بلاخره حردانی:چقدر شاه فرهاد اسرار داشت حردانی رو بیاره:حالا رسیدین به حرف شاه فرهاد که میگفت هر وقت تیم رو خودام بستم و قهرمان نشدام :همه حرفهای شما درست:ولی شاه فرهاد تیم رو قهرمان کرد که هیج همه رکوردها رو زد:یادمون نرفته وقتی ۹۰درصدسازمان دفاعی استقلال رو به هر بهونه ای گرفتن:سیلوا رو گرفت:که بازهم کارشناسان سنگ اندازی کردن،ولی شاه فرهاد اعتقاد داشت تا همون کارشناسان به به و چه چه کنند حالا قضاوت با خودتون یک اسدی که بیش از ۱۲میلیارد هزینه داشت و کلی خریدهای بتجل دیگه آقا یحیی اینجاست که خیلی عوامل خودش رو نشون میده شاه فرهاد خدا یارت هرجا که هستی هرچند لتگی ها کارشون کردن و....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی