نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
۰ |
۵
مصطفی آجورلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جشن قهرمانی استقلال شوک عجیبی به ملی پوشان این تیم وارد شد و به آنها خبر رسید که از تیم ملی خط خورده‌اند.

بعد از خط خوردن ۵ ملی پوش استقلال میرشاد ماجدی گفت ما در مسائلی که مربوط به مربی تیم ملی می‌شود دخالت نمی‌کنیم و این قبیل اتفاقات در حیطه اختیارات اسکوچیچ است اما با این حال سردار آجورلو تلاش می‌کند تا با رایزنی مشکل را حل کند و استقلالی‌ها را به اردوی تیم ملی برگرداند هرچند که خیلی بعید است این اتفاق رخ بدهد چرا که سرمربی کروات تیم ملی ۵ بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

در این ارتباط یکی از نزدیکان تیم ملی به همکار ما گفت: شاید استقلالی‌ها در اردوهای بعدی دوباره دعوت شوند ولی فعلا آقای اسکوچیچ از دست مربیان استقلال که هر ۵ ملی پوش خود را بازی دادند خیلی ناراحت است و بعید به نظر می‌رسد از حرف خود برگردد. از طرفی باشگاه استقلال هم به وعده خود عمل نکرد و خلاصه ملی پوشان استقلال در روزهای فیفا برای باشگاه خود بازی کردند که اتفاق خوبی نبود.

مجیدی از مدتها قبل تاکید زیادی داشت که ملی پوشانش حتما در جشن قهرمانی شرکت کنند ولی کمتر کسی فکر می‌کرد که او به هر ۵ بازیکن ملی پوشش بازی بدهد. حالا باید دید آیا مدیر عامل استقلال می‌تواند پس از رایزنی با ماجدی نظر اسکوچیچ را عوض کند یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی