نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
انگار از برد پرسپولیس ناراحتند!/ همیشه تماس می‌گیرند تا مصاحبه کنند اما..‌.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فوق العاده پویایی بود و در 32 دقیقه اول و قبل از اخراج عالیشاه فوتبال روبه جلو و پرسرعتی را به نمایش گذاشتیم.

حمید مطهری بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان تهران در نشست خبری اظهار داشت: بازی فوق العاده پویایی بود. در ۳۲ دقیقه اول و قبل از اخراج عالیشاه فوتبال روبه جلو و پرسرعتی را به نمایش گذاشتیم. کارهای ترکیبی خوبی از کناره‌ها داشتیم. یکی از خصوصیات خوب پیکان دفاع تیمی شان است که خوب توانستیم با استفاده از هافبک‌های کناری مان به حریف ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: در دقیقه ۳۲ اخراج یک بازیکن کار ما را سخت کرد. در شیفت های دفاعی فوق العاده بودیم. در مجموع از بازیکنان تشکر می‌کنم فوق العاده انرژی گذاشتند و این استارت ۶ بازی بود و باید تلاش کنیم و رقابت ادامه دارد. امیدوارم باشگاه هم تیم و بازیکنان را حمایت کند که در ادامه راه با انگیزه تر باشیم.

مطهری هنگام ترک سالن ناراحت بود که همیشه سوال می پرسند اما انگار بردیم برخی ناراحتند! هیچ سوالی نپرسیدند. همیشه تماش می‌گیرند تا مصاحبه کنند اما امروز سوالی ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آذری IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    دیگه راه دادن پیکان و بعدش وقت تلف کردن به سبک تیمهای عربی تا داور سوت بزنه! سوال نداره که برادر!! چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟؟؟؟
  • امیر IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    سه امتیاز هدیه حسینی به پیروزی. مثل تارتار. هرسال همینه .
  • gaber IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    از مطهری عزیز خواهشا تمنا دارم که ایکاش کنار زمین به تمیروف نمیگفتی که سر و هد زدنهاش باید به پشت دفاع حریف نباشه بازیکن نمیدانه تیم 10 نفره هست یا اصلا اینکاره نیست.؟ ضمنا شما قبل از خطای عالیشاه باید لگد زدن کنار خط طولی که بی جهت وبچه گانه بود تذکر میدادی که تیم اینقدر اذیت نشه. اگر فوتبال را تکنیک و تاکتیک نمیبینی؟!!!!! کنار زمین راه رفتن خوبه ولی چشم بستن به حرکات بازیکن خودی شاید در بازی بعد نتیجه اش را ببینیم
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    بوی لجن تبانی باعث سکوت همه شده بود شما پیکان رونبردید شما درمقابل یک سری مربی هاازپیش برنده اید دیروزمجتبی حسینی پیکان روبرو وهفته بعدهم تارترذوب آهن روبراتون میبره شماحتی برای دومی هم باید تبانی کنیدخیلی تابلوبوداگه حامدلک تنهاتوزمین بود بازپیکان به مجتبی حسینی تکرارمیکنم به مجتبی حسینی میباخت
  • هادی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    از سوزش ناراحت نباش به امید جشن قهرمانی تو مشهد
  • لنگ متوهم IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    خدایی دیگ چقد متوهمین چون مصاحبه نمی کنن نمیخان شما قهرمان شین خدایی اگ جای استقلال بودین ک بازیکناتونو سرباز میکردن یا یه ساعت ب بازی محرومشون میکردن چی میگفتین😂🖐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی