نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
۴ |
۵
نوستالژی AFC از شب تلخ پرسپولیسی‌ها در آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به یادآوری شب تلخ در ورزشگاه آزادی و از دست دادن جام قهرمانی آسیا توسط پرسپولیس پرداخت.

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخش در سال ۲۰۱۸ موفق شد با هدایت برانکو ایوانکوویچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند و فرصت کسب اولین قهرمانی اش در قاره کهن را پیدا کرد.

اما سرخپوشان پایخت در بازی رفت در کره مقابل کاشیما آنتلرز با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا کارش در ورزشگاه آزادی در بازی برگشت سخت شود.

شاگردان برانکو در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۸ در ورزشگاه مملو از تماشاگر میزبان کاشیماآنتلرز بودند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا دست پرسپولیس از کسب جام قهرمانی آسیا کوتاه شود.

فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ سه شنبه آینده میان الهلال و پوهانگ استیلرز برگزار می شود. در همین رابطه به دلیل نزدیک بودن فینالی دیگر توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا به یادآوری یکی از فینال ها پرداخت و لحظاتی پیش شب تلخ برای پرسپولیسی ها و جشن تیم کاشیما آنتلرز را یادآوری کرد و با انتشار فیلم خلاصه بازی برگشت، نوشت: در شبی که کاشیما آنتلرز با یک کلین شیت در ایران موفق شد جام قهرمانی آسیا را به خانه برگرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس همیشه قهرمان ❤ ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    فینال لیگ قهرمانان آسیا ؛ حسرت ابدی شیش تاییا ...
    • شاهکار ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      با اینحرفاتون فقط خودتونو سوژه خنده میکنید،آخه شما ندید پدیدا دوتا فینال رفتید که اونم باختید و موز دادن بهتون،استقلال بارها فینال رفته و دوتا قهرمانی داره،چیزی که هر سال در روز سالگردش کنفدراسیون پیام تبریک میفرسته واسه استقلال،توی جدول پرافتخارترین تیمهای اسیا هم هرسال اعلام میشه دوتا قهرمانی داریم،حالا شماها از چی حرف میزنید،فقط خودتون میفهمید.آره داداش هر کاری هم بکنید نمیتونید دوتا قهرمانی استقلال رو زیر سوال ببرید
    • طغرل ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      درسته میگن هر چی پول میدیدم به خیریه و صندوق ها میره توی حساب پرسپولیس؟
  • سیدرضا ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    شب تلخی بود برای ما که تلخترین خاطره فوتبالی بود شکست جلوی جوبیلو در شبی که پرتماشاگرترین بازی تاریخ باشگاه‌های آسیا رو ساخته بودیم با حضور نزدیک به صدو سی هزار نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی