جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
۰ |
۱
پولهای گاوصندوق نجات غریق کجاست؟  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون در مصاحبه اخیرش مدعی شده با این ذهنیت سکان ریاست را برعهده گرفته که این فدراسیون بدهی ندارد و بعد متوجه شده ۱۷ هزار و ۵۰۰ یورو بدهی به فدراسیون جهانی وجود دارد.

اجازه بدهید چند نکته را به رئیس فدراسیون بگوییم: 

۱- شما سه سال نایب رئیس و دبیر فدراسیون بودید و چطور ممکن است از وضعیت فدراسیون بی اطلاع بوده باشید. به گونه‌ای حرف می‌زنید که انگار شما را با چشم بسته به فدراسیون آورده‌اند.   

۲- گفتید بدهی به فدراسیون جهانی؛ گویی بدهی‌های تلنبار شده از ۳۰ سال را پرداخت کرده‌اید. این پول متعلق به اتفاقات سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ بود. ایلخان نوری رئیس سابق فدراسیون نجات غریق هر سال حق عضویت سالیانه را به دلیل تحریم‌ها و مشکلات سوییفت، به صورت نقدی به اجلاس جهانی می‌برد و تحویل مدیران فدراسیون جهانی می‌داد. یک دوره پیش از اجلاس مصر (که ۳ نفر برای آن اعزام شدند) هم ماجرا همین بود و پولها به همین شکل و به صورت نقدی منتقل و تحویل داده شد.

۳- گفتید کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک. چرا کمک؟ ‌ مگر فدراسیون خودش پول نداشت؟ وقتی فدراسیون توسط رئیس قبلی تحویل داده شد، ۲۲ هزار یورو و ۸ هزار دلار در گاوصندوق فدراسیون بود که طی صورتجلسه رسمی تحویل داده شد. این پولها کجا رفت که مجبور شدید از نهادهای بالادستی ورزش کمک بگیرید؟  

۴- چرا فدراسیونی که ۳۰ هزار یورو و دلار در گاوصندوق و حدود ۷۰۰ میلیون تومان در حساب دارد، باید برای پرداخت نیمی از ارزهایش دچار مشکل شده و به نهادهای دیگر نیاز پیدا کند؟ گناه بزرگ رئیس قبلی این بود که ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری را (که اکنون ارزش چندبرابری پیدا کرده) با ۲ میلیارد تومان برای فدراسیون نجات غریق خرید و به فهرست دارایی‌های فدراسیون اضافه کرد؟ یا گناه رئیس قبلی (که او را دوملیتی خواندند) این بود که به دلیل تسلط به زبان، نیاز به مترجم نداشت و به دلیل روابط خوب بین المللی و در اختیار داشتن چند کرسی جهانی تنهایی در مجامع ‌جهانی شرکت می‌کرد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی