جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
۳ |
۰
زوانیمیر سولدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه تراکتور در مذاکرات خود با یک سرمربی کروات، برای امضای قرارداد ۲ ساله به توافق رسیده است.

باشگاه تراکتور پس از بررسی گزینه های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید خود، در نهایت با زوانیمیر سولدو، بازیکن اسبق تیم ملی کرواسی به توافقات نهایی رسیده است.

این مربی با سابقه بازی در تیم های دینامو زاگرب، زادار، اینتر زاپرسیچ و اشتوتگارت آلمان، در ۶۱ دیدار ملی برای کرواسی سه گل هم به ثمر رسانده است و با تیم ملی کشورش عنوان سوم جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را به دست آورد.

سولدو که از سال ۲۰۰۸ وارد کار مربیگری شد، تاکنون هدایت تیم های دینامو زاگرب، کلن آلمان و آدمیرا واکر اتریش را برعهده داشته است. وی مدتی در تیم شاندونگ لوننگ چین به عنوان دستیار فلیکس ماگات، مربی سرشناس آلمانی فعالیت کرده است.

در توافق مدیران تراکتور با این مربی کروات بحث انتخاب یک دستیار که امور مربوط به بدنسازی را انجام می‌دهد، قطعی شده است. قرارداد سولدو با باشگاه تبریزی تا پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر است. 

تراکتور برای معرفی رسمی سرمربی جدید خود منتظر سفر سولدو به کشورمان است اما طبق هماهنگی های صورت گرفته، قرار است وی فردا از زاگرب راهی استانبول ترکیه شده و از آنجا به تبریز برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    تازه متوجه شدن که مربیان منطقه شرق اروپا صاحب سبک، ارزون و زووود بازده هستن ، کیسه هم نیم فصل می‌ره دنبال همین مربیاااان که برای سهمیه آسیا مجبور نشه دوباره آخر فصل چند تا تیم شهرستانی رو سر ببرررررره
    • آماتوران سرخ ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      لنگی گوش کن تاجیا اول و آخر همه این حرفها هستن ما دهه ۵۰ مربی از یوگسلاو (کرواسی و چند تا کشور تجزیه شده دیگر فعلی ) آوردیم اون وقتی که تازه از دسته سه اومده بودین و این چیزا رو خوب متوجه نمی شدین خخخخخخخخخخخخخخخخ خدا رحمت کنه مستر رایکوف رو که هنوزم فوتبال ایران داره ازش بهره میبره اینا برای ما خاطره س خاطرات نونهالی و نوجوانی ....................
    • طغرل ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      همیشه مراقب باش درباره بقیه چی میگی چون ممکنه همون اتفاق برای خودت بیوفته،این یکی از قوانین روزگاره،خلاصه که شما اول حواست به تیم خودت باشه که مربیتون دوام داره یا نه،بعد بیا به بقیه بگو.یجوری میگه تازه فهمیدن مربیای شرق اروپا اینحورین که انگار خودشون تا الان 20 تا مربی شرق اروپا داشتن،حالا خوبه برانکو با پول مورد داره هدایتی اومد لنگ که الان اینهمع ادعا دارید،راست میگن خدا خر رو شناخت بهش شاخ نداد،کلا چهار پنج ساله مد شده لنگ، خودتونو انقدر گنده نبین،بذار ببینیم بدون بابامسعود کاری میتونید بکنید، بعد ادعا کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی