نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا داورزنی از آن دسته مدیرانی است که یا تصمیمی را نمی‌گیرد یا تصمیم را با تحقیق می‌گیرد. از این بابت خیالمان راحت است، اما خبری شنیدیم که باید درباره آن بنویسیم.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ رسانه‌های ایران از قول رسانه‌های ایتالیایی نوشتند فدراسیون والیبال ایران بعد از گزینه‌های متعدد و سرشناس خارجی به بهروز عطایی رسیده است تا با این مربی ایرانی به المپیک توکیو برود. درباره این موضوع مهم دو نکته قابل طرح است:
۱- اینکه رسانه‌های ایتالیایی خبر سرمربی تیم ملی والیبال ایران را دارند و خودمان نداریم جذاب‌ترین بخش این مطلب است. ما یا زیادی آماتوریم یا زیادی غریبه. اگر هر یک از این دو باشد برای ما بسیار غم‌انگیز است. امیدواریم خبر از اساس دروغ باشد تا روی ما سفید شود و روی رسانه‌های ایتالیا سیاه.
۲- اگر بهروز عطایی واقعاً گزینه سرمربیگری تیم ملی است، فدراسیون باید حمایت را به اعتماد اضافه کند. آنچه به اعتبار مربیان ایرانی آسیب زده، اعتماد اولیه بدون حمایت ثانویه است و در صورت متلاطم شدن دریا، مربی ایرانی اولین قربانی بوده است. بهروز عطایی سال گذشته امتحانش را با قهرمانی تیم جوانان در جهان پس داد و اگر قرار است در مورد تیم ملی بزرگسالان به او اعتماد شود این اعتماد باید معنا و جلوه عملی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی