نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۰
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جام جهانی کی‌روش قید سیدجلال را زد و در پست او سیدمجید حسینی جوان را بازی داد. حالا هم کالدرون، کنعانی‌زادگان را آورده به عنوان رقیب سیدجلال محبوب!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ به سلیقه مربی باید احترام گذاشت. مثلاً در مورد محسن ربیع‌خواه می‌گفتند حتماً برانکو یک چیزی می‌داند که از او استفاده می‌کند و یا مثلاً در مورد کنعانی‌زادگان که به تیم ملی دعوت شده بود، می‌گفتند کی‌روش که مربی رئال و منچستر بوده، بهتر می‌داند یا منتقدان؟ اما این وسط چند نکته و چند مثال نقض هم وجود دارد:
۱- سر همین محسن مسلمان یک بار در شهرآورد کل پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه محسن مسلمان را تشویق کردند و به نوعی علیه برانکو موضع گرفتند. سر ماجرای رامین رضاییان هم خیلی از پرسپولیسی‌ها (نه همه) برانکو را مقصر دانستند، ولی بعداً که پرسپولیس نتیجه گرفت و جام‌ها را یکی یکی درو کرد، فضا عوض شد.
۲- شفر هم مربی کارنامه‌داری بود، اما همین مربی باتجربه سر قضیه الحاجی گرو و نیومایر اشتباه کرد و حتی مرتضی تبریزی را جایی بازی داد که فوتبال بازی کردن یادش رفته بود! بعد‌ها که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد، هم تبریزی شرایط بهتری پیدا کرد و هم روح‌ا... باقری و چند جوان دیگر که زمان شفر «تماشاگر» بودند. حالا این را در نظر بگیرید که مجیدی سابقه و تجربه بسیار کمی در مربیگری دارد، درست برخلاف شفر.
۳- در جام جهانی کی‌روش قید سیدجلال را زد و در پست او سیدمجید حسینی جوان را بازی داد. حالا هم کالدرون، کنعانی‌زادگان را آورده جای سیدجلال محبوب! یعنی همان مهره‌ای که در تیم ملی منفور پرسپولیسی‌ها بود و به خاطرش از کی‌روش انتقاد می‌کردند، قرار است در پرسپولیس جای سیدجلالی بازی کند که در تمام قهرمانی‌های پرسپولیس مثل بیرانوند، نوراللهی و... نقش کلیدی داشت. همه این‌ها بیانگر آن است که دیدگاه‌های مربی قابل احترام است. امثال کی‌روش و کالدرون فامیل کنعانی‌زادگان و خانزاده نیستند و با ستاره‌هایی مثل وریا و سیدجلال هم پدرکشتگی ندارند، اما خب مربی هم به هر حال آدم است و شاید گاهی اشتباه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی