نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۰
شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها پس از سومین قهرمانی پرسپولیس از یکدیگر می‌پرسند رمز موفقیت برانکو چیست؟

خبرورزشی/مهدی یکتا؛ برانکو اگر دروازه‌بان و خط دفاعی مستحکمی در لیگ پانزدهم داشت با تفاضل گل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار نمی‌کرد و امروز چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن می‌گرفت اما...
به راستی راز و رمز موفقیت مرد کروات چیست؟ برانکو روی شاگردانش چه در تمرین و چه رختکن پرسپولیس تأثیر بسزایی گذاشته است. او بدون سروصدا و هیاهو کارش را دنبال می‌کند و هرگاه احساس کند بازیکنی به کارش نمی‌آید یا بی‌نظمی در تیم ایجاد می‌کند بی‌رودربایستی و ترس از تبعات احتمالی در خروج را به طرف نشان می‌دهد. برانکو، رامین رضاییان را جواب کرد و مدعی شد منطبق با فلسفه کاری اش نیست. حتی ستاره‌ای مثل محسن مسلمان هم به دلیل کندی و بی‌نظمی در لیست مازاد برانکو قرار گرفت. در واقع اگر ستاره‌ای تحت هدایت برانکو از لحاظ بدنی و فکری در شرایط ایده‌آل نباشد بی‌تعارف نیمکت‌نشین خواهد شد.
رژیم غذایی و تمرینات بازیکنان پرسپولیس کاملاً زیر نظر برانکو است و در این زمینه با کسی شوخی ندارد. اخلاق مرد کروات هم به گونه‌ای است که مورد تمجید شاگردانش است. او گرچه همواره پشت بازیکنانش می‌ایستد، اما اهل غرولند کردن، نق زدن یا گلایه دائمی از شرایط باشگاه نیست و فقط روی کارش تمرکز می‌کند که عملکرد فوق العاده پرسپولیس پس از بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بهترین گواه این ادعاست. او مدت‌ها از باشگاه دستمزد نگرفت، اما تیم را به‌هم نریخت و مصاحبه‌های جنجالی انجام نداد تا به همه ثابت کند آدمی صبور و شکیباست. شاید بهترین جمله را خودش گفته باشد که «تلاش رمز موفقیت ماست» و این بدین معناست که هیچ‌گونه راز و رمز خاصی در کار نیست. تیم تحت هدایت برانکو به بهترین و سخت‌ترین شکل ممکن تمرین می‌کند و از لحاظ آمادگی جسمانی، تاکتیکی و روحی و روانی هم در بالاترین رتبه در میان تیم‌های لیگ برتری قرار دارد. بنابراین کسب ۳ قهرمانی متوالی از چنین تیمی با چنان مربی نباید شگفت‌انگیز و غیرمنتظره باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی