نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین فتحی که ظهر یک‌شنبه گفته بود برکناری شفر و حضور موقت مجیدی گمانه‌زنی رسانه‌هاست، دیروز با یک حرکت رونالدینیویی کلی از فرهاد تعریف و تمجید کرد و به او حکم داد.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ فتحی چند ساعت بعد اجازه حضور شفر در تمرینات استقلال را هم نداد تا ماجرای پرسپولیس و ژوزه مو به مو در استقلال هم تکرار شود! این وسط یا جناب فتحی مردم و رسانه‌ها را رسماً گیر آورده بود و یا قدرتی در استقلال ندارد و دیگران برای انتخاب سرمربی تیمش تصمیم می‌گیرند. حالت سوم و خیلی خوشبینانه هم این است که فکر کنیم نظر فتحی از ظهر یک‌شنبه تا شب ۱۸۰ درجه عوض شده است، اما اینکه چرا فرهاد مجیدی حاضر شده فقط برای ۵ بازی سرمربی شود سؤالی است که باید از خودش پرسید. فتحی دیروز گفت قبل از اتمام فصل! سرمربی جدید انتخاب می‌شود که البته اگر نشود هم هیچ‌کس تعجب نمی‌کند. دو ماه پیش هم مهدی تاج با قدرت می‌گفت به زودی سرمربی جدید تیم ملی انتخاب می‌شود، اما از صفی که مازیار ناظمی تشکیل داده بود، زیدان به رئال رفت و کلینزمن و مورینیو هم فعلاً منتظر تماس تاج هستند!
روزی که فرهاد مجیدی دستیار شفر شد، مشخص بود که «بازی با اسم‌ها» در استقلال ادامه دارد. همان روز می‌شد حدس زد که مجیدی دیر یا زود سرمربی می‌شود. الان هم خیلی نگران سوختن فرهاد نباشید. او کارش را بلد است و هواداران استقلال هم دوستش دارند. مورد مجیدی تفاوت‌های اساسی با منصوریان دارد. فرهاد اگر در این ۵ بازی نتیجه بگیرد که هنر خودش بوده و اگر نتیجه نگیرد همه می‌گویند تیم شفر را تحویل گرفته بود. در مورد سرمربی خارجی جدید هم که وعده‌اش داده شده باید صبر کرد، اما آنچه مسلم است یکسری از قدیمی‌های استقلال نمی‌گذارند سرمربی جدید خارجی هم موفق شود. در این باشگاه ۱۵ سال تمام ذهنیتی وجود داشت که سرمربی حتماً باید از استقلالی‌های قدیمی باشد (!) تا بخواهند این ذهنیت را از مغز بعضی‌ها پاک کنند ۱۵ سال دیگر زمان لازم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی