نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| علی دایی: توقع داشتید فیلم هندی بازی کنم؟/ به تشتک‌سازی هم تعصب دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره و سرمربی اسبق پرسپولیس قاطعانه تاکید داشت که تحت هیچ شرایطی نباید او را مقابل هواداران بگذارند.

جدال پرسپولیس و راه آهن در اردیبهشت سال ۹۱ سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت چون علی دایی سرمربی وقت راه‌آهن که قبلا هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، پس از این‌که تیمش موفق به گل‌زنی شد مشت‌هایش را به نشانه خوشحالی گره کرد و همین مسئله سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

دایی در مصاحبه‌ای که نوزدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۱ با خبرورزشی انجام داد، به شدت از این انتقادات گلایه کرد و گفت: آیا نباید از پیروزی مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس خوشحال بشوم؟ این همه فشار روی من بود و به همین خاطر وقتی شاگردانم به پرسپولیس گل زدند خوشحالی کردم. من با صراحت این حرف را می‌زنم و الکی نمایش بازی نمی‌کنم. توقع داشتید جلوی پرسپولیس فیلم هندی بازی کنم؟ من این کار را نمی‌کنم. کجای دنیا از یک مربی بابت شادی به خاطر گلی که تیمش زده انتقاد می‌کنند؟ من حتی اگر عضو تیم تشتک‌سازی هم باشم، به آن تعصب دارم. من با شاگردانم زندگی می‌کنم و آیا از این‌که تیمم می‌برد باید گریه یا تظاهر کنم؟

علی دایی در ادامه گفت: چند لیدر پرسپولیس که دنبال منافع آقایان هستند علیه من پلاک می‌آورند و در ورزشگاه می‌گذارند. این افراد جیره‌خوار هستند و قبلا در موردشان صحبت کرده‌ام. کار آن‌ها حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است و با این کار تمرکز برخی نفرات پرسپولیس را نیز برهم می‌زنند.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: توقع داشتید فیلم هندی بازی کنم؟/ به تشتک‌سازی هم تعصب دارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی