نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
۴ |
۰
فرصت محدود پرسپولیس برای تمدید قرارداد خودکار با ۳ ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس می‌تواند قرارداد ۳ بازیکن خود را به صورت خودکار تمدید کند.

هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، خبرهای نقل و انتقالاتی زیادی در خصوص تیم‌های مختلف به خصوص تیم‌های مطرح به گوش می‌رسد. موضوع تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس و استقلال طی هفته‌های گذشته به موضوع داغ محافل فوتبالی تبدیل شده ولی هنوز به صورت رسمی تیمی وارد نقل و انتقالات نشده است. هرچند در این بین بعضی از تیم‌ها به صورت غیررسمی مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر خود داشتند ولی مذاکره نهایی را به پایان فصل و بعد از اتمام بازی‌های لیگ برتر موکول کردند. پرسپولیس که در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال قرار دارد، یکی از تیم‌هایی است که در تابستان فعالیت زیادی در نقل و انتقالات خواهد داشت.

بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد و بعضی از این نفرات ستاره‌های مهم و تاثیرگذاری به شمار می‌روند. طبق قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌هایی که با بازیکنانشان قرارداد یک ساله امضا کردند، می‌توانند قبل از ۳۰ اردیبهشت ماه با ارسال نامه ای به خود بازیکن یا وکیلش، قرارداد آن بازیکن را تمدید کنند.

هرچند مشخص نیست همین قوانین برای فصل بعد هم پابرجا باشد، با این حال ۳ بازیکن پرسپولیس به نام‌های گولسیانی، صادقی و سرلک مشمول این قانون می‌شوند و باشگاه پرسپولیس ۲ هفته فرصت دارد تا به صورت خودکار قرارداد این بازیکنان را تمدید کند. در صورت تمدید قرارداد با این نفرات، باشگاه پرسپولیس موظف است ۲۵ درصد به مبلغ قرارداد فصل قبل این بازیکنان اضافه کند. با وجود این قانون اما بعید است باشگاه‌ها بدون رضایت بازیکنان دست به تمدید قرارداد بزنند و قطعا اگر تمدیدی صورت گیرد، با رضایت طرفین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عجب، سرمربی برزیلی پرسپولیس دیگر محبوب نیست!/ سوپرمنی به نام اوسمار یا چهره‌ای که باید غزل خداحافظی را بخواند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیون IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    عمری بازیکن خوبی است اما بزرگترین ایرادش این است که سر پایین است و پاس نمی دهد وگرنه بهترین بازیکن میشد
  • ع ق QA ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    ما با درویش خیالمون راحته هر چند مثل موضوع گل‌محمدی فشارهایی باعث اشکالات میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی