نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
پیش‌بینی ترسناک بازی بایرن - رئال توسط ستاره سابق لیورپول/ او فالگیر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنیل استوریج رویدادهای نیمه دوم بازی لیگ قهرمانان بین بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید را به درستی پیشبینی کرد و باعث شوکه شدن هواداران شد.

یک دقیقه قبل از شروع بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید در آلیانتس آرنا، دنیل استوریج مهاجم سابق لیورپول در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) اتفاقات بازی را پیش‌بینی کرد.

وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۴ با یک ضدحمله سریع دروازه میزبان را باز کرد و در دقیقه ۵۳ لروی سانه با یک گل انفرادی خیره‌کننده بازی را به تساوی کشاند در حالی که چهار دقیقه بعد هری کین با گلزنی از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت.

استوریج قبل از بازی در X نوشته بود: «سانه امشب دردسرساز خواهد شد، گل برای او و پنالتی برای کین.»

استوریج همچنین پیشبینی کرد که وینیسیوس جونیور گل خواهد زد و رودریگو نیز در بین گلزنان قرار دارد. در ۱۰ دقیقه پایانی وقت قانونی، وینیسیوس پس از سرنگون شدن رودریگو توسط کیم مین جائه، از روی نقطه پنالتی گل زد و بازی را به تساوی ۲-۲ کشاند تا همه چیز به بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بستگی داشته باشد. استوریج حتی نتیجه بازی را نیز ۲-۲ پیشبینی کرده بود.

هواداران در رسانه‌های اجتماعی از قدرت‌ ماورایی استوریج حیرت‌زده شدند و بسیاری از آنها از این بازیکن انگلیسی خواستند تا نتایج بازی‌های بعدی را نیز پیش‌بینی کند. یکی از هواداران آرسنال به شوخی نوشت: «می‌توانی به من بگویی که منچسترسیتی دقیقا در کدام بازی امتیاز از دست خواهد داد؟» دیگری نیز پرسید: «آیا من به زودی ازدواج خواهم کرد؟»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی