نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
راه رفتن در یادگار هم سخت است چه برسد بازی فوتبال/ استقلال باید در تبریز دفاعی بازی کند/ این هفته تکلیف قهرمانی فصل کاملا روشن می شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر قرار باشد استقلال رو به بازی دفاعی بیاورد تا در خانه حریف حداقل امتیاز را بگیرد ممکن است تا حدی از زیبایی‌های این مسابقه کاسته شود.

فرزاد حاتمی بازیکن اسبق تیم استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را هم در کارنامه فوتبالی اش دارد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار حساس پیش روی آبی پوشان تهرانی مقابل شاگردان حمید مطهری و غیبت سید حسین حسینی در این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
به نظرم این مسابقه به اندازه چند مسابقه برای تیم استقلال اهمیت دارد. پیروزی استقلال در این بازی ۶ امتیازی می‌تواند تکلیف این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر را تا حد زیادی مشخص کند. حتم دارم جواد نکونام به اندازه کافی در این باره از وضعیت این بازی و شرایط آن خبر دارد و می‌داند که تا چه اندازه مهم است استقلال در این دیدار برنده از زمین خارج شود. کار برای استقلال سخت است ولی قطعاً نشدنی نیست.

چرا معتقدید کار سخت است؟
من در ورزشگاه یادگار امام بازی کرده‌ام و می‌دانم بازی در این استادیوم برای همه تیم‌های روبروی تراکتور آسان نیست. بنابراین حتم دارم استقلال هم در این بازی کار سختی در پیش دارد اما با نگاه کاملی که در این ماه‌ها به تیم استقلال داشتم مطمئنم بچه‌های تیم برای حضور در چنین بازی سختی آمادگی لازم را دارند هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی.

کدامیک از این دو مدل آمادگی بیشتر برای این بازی اهمیت دارد؟
تفاوت چندانی نمی‌کند. اگر آمادگی جسمی داشته باشید ولی از نظر ذهنی آماده نباشید نمی‌توانید تاکتیک‌های تیم را درست اجرا کنید و برعکس اگر از نظر ذهنی آماده باشید و به لحاظ جسمی بدنتان نتواند فرمان مغزتان را در زمین پیاده کند آن وقت به راحتی موقعیت‌های خوب را از دست می‌دهید و یا در خط دفاع اشتباهاتی می‌کنید که منجر به شکست تیم تان می‌شود. بنابراین من با شناختی که از استقلال این فصل دارم دیده‌ام که بچه‌ها هم به لحاظ فکری و هم جسمی شرایط خیلی خوبی دارند و این می‌تواند در دیدار مقابل تراکتور برگ برنده استقلال باشد.

حضور کادر فنی جدید در تیم تراکتور تا چه اندازه می‌تواند کار را برای استقلال سخت کند؟
قطعاً همیشه حضور سرمربی جدید موجب ایجاد شوک می‌شود. ضمن اینکه بچه‌های تراکتور در بازی قبل مقابل ذوب آهن برنده شدند و حالا از نظر روحی روانی در شرایط خیلی خوبی هستند بنابراین این می‌تواند برای استقلال کار را دشوارتر کند. به هر حال تحت هر شرایطی بخواهیم حساب کنیم تراکتور تیم نیست که ما بگوییم بازی مقابل چنین تیمی آسان است.

راه رفتن در یادگار هم سخت است چه برسد بازی فوتبال/ استقلال باید در تبریز دفاعی بازی کند/ این هفته تکلیف قهرمانی فصل کاملا روشن می شود

غیبت حسین حسینی در دیدار مقابل تراکتور تا چه اندازه برای آبی‌های تهرانی مشکل ساز خواهد شد؟
صد در صد مشکل به وجود می‌آید. چون به هر حال بازی در استادیوم یادگار امام جلوی ۵۰ هزار نفر تبریزی که واقعا عاشقانه تیمشان را دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند کار هر کسی نیست. گاهی اوقات ایستادن درون زمین جلوی این همه هوادار هم راحت نیست چه برسد به فوتبال بازی کردن و دویدن ولی با توجه به تجربه خوب بچه‌های استقلال قطعاً آنها می‌دانند چطور باید خالدآبادی را آمادگی مسابقه کنند. من فکر می‌کنم اگر در ابتدای بازی این دروازه‌بان اشتباهی مرتکب نشود می‌تواند با اعتماد به نفس بالا کارش را انجام بدهد و نتیجه مورد نظر را برای تیمش بگیرد. هرچند که باز هم می‌گویم اگر حسینی بود خیلی بهتر می‌شد.

پیش بینی‌تان از این بازی چیست؟
صد در صد بازی زیبایی خواهد شد البته اگر قرار باشد استقلال رو به بازی دفاعی بیاورد تا در خانه حریف حداقل امتیاز را بگیرد ممکن است تا حدی از زیبایی‌های این مسابقه کاسته شود. البته با توجه به شرایط استقلال و غیبت دروازه‌بان اصلی اش در این دیدار بعید نیست که استقلال رو به بازی دفاعی بیاورد تا از دروازه‌اش مراقبت کند ولی به هر حال بازی استقلال و تراکتور تحت هر شرایطی جذاب خواهد بود.

با توجه به شرایط جدول بخت کدام یک از دو تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانید! استقلال یا پرسپولیس؟
الان چند هفته‌ای است که پرسپولیس هم خیلی خوب بازی می‌کند و البته سپاهان هم در این بین بازی‌های آخر بسیار قدرتمندانه به میدان رفته و نتایج خوبی گرفته بنابراین کار آن دو تیم هم در تهران می‌تواند روی بازی استقلال و قهرمانی تیم نکونام تاثیرگذار باشد. به هر حال در این هفته خیلی از مسائل برای روشن شدن تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی