نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۰ |
۰
ژاوی: حالم خوب است/ بازیکنان قبلا صد خود را نمی‌گذاشتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا موفق شد والنسیا را با نتیجه ۴-۲ شکست بدهد و ژاوی معتقد است که تصمیمش برای جدایی از تیم روی بازیکنان تاثیر گذاشت و از آن زمان تلاش و انگیزه آنها برای بردن بیشتر شد.

ژاوی هرناندس، مربی بارسلونا، پس از پیروزی ۴-۲ مقابل والنسیا گفت که احساس خوبی نسبت به همه چیز دارد. او همچنین عنوان کرد که قبل از اعلام کناره‌گیری از تیم در ماه ژانویه، بازیکنان صدِ خود را در زمین نمی‌گذاشتند و آنطور که باید تلاش نمی‌کردند.

ژاوی بعد از بازی با والنسیا در کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: «حالم خیلی خوب است. در ژانویه نسبت به نتایج بد احساس مسئولیت می‌کردم و فکر می‌کردم بهترین کار این است که کنار بروم، اما وقتی اعتماد رئیس، دکو، باشگاه و به‌ویژه فوتبالیست‌ها را دیدم نظرم را تغییر دادم. گاهی کارهای بزرگ انجام می‌دهیم و گاهی همه باهم همه‌چیز را نابود می‌کنیم. من حمایت باشگاه و بازیکنان را احساس کردم.»

روبرت لواندوفسکی هت‌تریک کرد و به نظر می‌رسد که تعداد گل‌های او در نیم‌فصل دوم رو به افزایش است. ژاوی افزود: «سعی می‌کنیم مطالبه‌گر باشیم. تصمیمم برای رفتن به این امر کمک کرد. شاید آنها قبلا هم می‌توانستند تلاش بیشتری نشان بدهند، فکر می‌کنم در مونتجویک و برنابئو شایسته نتیجه بهتری بودیم.»

همچنین پیش از بازی گزارش شده بود که ژاوی و بارسلونا عملکرد پپلو را ارزیابی خواهند کرد و این بازیکن ۲۵ ساله گزینه تابستانی بلوگرانا است. ژاوی در این مورد اذعان داشت: «من بسیاری از بازیکنان والنسیا را دوست دارم، مانند پپلو، خاوی گوئرا، خوسه گایا... بازیکنان جوان. باراخا سزاوار اعتبار زیادی است، همیشه فوتبالیست‌های هیجان‌انگیزی در والنسیا وجود دارند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی