اظهارات جالب عموی کاپیتان سابق پرسپولیس پس از مالکیت استقلال؛ به سمت توفیق‌های جهانی می‌رویم/ آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالعلی علی‌عسکری با بیان این‌که تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند، گفت: استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد.

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برگزار شد. این جلسه با حضور علی‌عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی‌عسکری با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان این‌که استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است علی‌عسکری مدیر سابق صداوسیما، عموی حمیدرضا علی‌عسکری بازیکن سابق پرسپولیس است که سابقه کاپیتانی سرخ‌پوشان را هم برعهده دارد. این بازیکن ۸ سال برای پرسپولیس به میدان رفت و ۱۱۰ بازی برای این تیم انجام داد.

بیشتر بخوانید: با کمک یک پرسپولیسی، پرسپولیس میلیاردی سود می‌کند؟/ چشم امید سرخ‌ها به طلسم استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • محمد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    خوبه، کمک مربی و مدیرعاملشون که مال خودمون بود. صاحب کیسه هم شدیم
  • محمدطاها IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    استقلال+هلدینگ خلیج فارس چه ترکیب جذابی👌👋💙🌸بریم برا ستاره سوم، در کنار هم بر قله آسیا خواهیم ایستاد💙⭐⭐+⭐💙🔥
  • صالح IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بهتره بجای حرف های تخیل محورانه اقدامات لازمه رو انجام بدین... خود شما معلوم نیست چند سال مدیر این هلدینگ باشی پس جو خصوصی بودن نگیردت...
  • م.ر. IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    بهتر است بجای حرف زدن عمل کنید لازمه جهانی شدن زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری است که متاسفانه هر دوتیم سرخابی پایتخت از آن محروم هستند که مهمترین زیر ساخت یک‌استادیوم در حد اندازه اسم دو تیم است که بتوانند بازی‌های خود را در آن برگزار کنند بهتر است هلدینگ‌و خریداران پرسپولیس یا با هم یا جدا برای دو تیم ساخت دو استادیوم ۱۲۰ هزار نفری را در دستور کار قرار دهند که این دو تیم یا مانند اینتر و میلان در یک استادیوم یا مانند سیتی و یونایتد یا یووه و تورینو یا بایرن و مونیخ ۱۸۶۰ دارای استادیوم با استانداردهای بین المللی مشترک یا جداگانه برای بازی‌های خودشان باشند و بتوانند حداقل از اسم استادیوم یا بخشی از تبلیغات دور زمین درآمد کسب کنند و همچنین برای بازی‌های بین المللی و داخلی که پخش زنده دادند دارای یک استادیوم‌ آبرومند باشند هر چند که هم‌هلدینگ و هم بانک‌ها هردو نیمه خصوصی یا اصطلاحا خصولتی هستند
  • آبی US ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    چقدر جالب شد پس لنگ بخاطر عموی بازیکن خودش در تلویزیون مورد حمایت مجری های بیسواد بود
  • حمید IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    کاش اسمش و بزارن استقلال بندر خمیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی