جزئیات تازه از درگیری کلوپ و صلاح/ وقتی سرمربی آلمانی به سوی ستاره مصری رفت +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلیل اصلی درگیری عجیب سرمربی و ستاره لیورپول را شاید بتوان در ویدیویی که ساعاتی بعد از آن منتشر شده، دید.

تصاویر جدیدی از درگیری یورگن کلوپ و محمد صلاح منتشر شده که می‌تواند نشان‌دهنده دلیل اصلی این درگیری در جریان بازی روز شنبه لیورپول مقابل وستهام باشد.

در جریان این بازی که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و لیورپول دو امتیاز مهم دیگر را از دست داد ستاره مصری و سرمربی لیورپول هنگام به میدان آمدن صلاح، درگیری عجیبی با هم داشتند که همه بینندگان این صحنه را شوکه کرد.

کلوپ در این بازی صلاح را روی نیمکت نشانده بود چرا که معتقد بود این بازیکن در بازی قبلی مقابل اورتون عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است که این موضوع باعث ناراحتی شدید صلاح شده بود. در حالی که کلوپ قصد داشت صلاح را در ۱۰ دقیقه پایانی بازی مقابل وستهام به میدان بیاورد این بازیکن برخورد تندی با سرمربی خود داشت. کلوپ ابتدا به سمت صلاح رفت اما این بازیکن خودش را از او دور کرد و کار به جایی رسید که داروین نونیس دیگر بازیکن لیورپول به سمت صلاح رفت و او را آرام کرد.

تصاویر جدیدی که به نظر می‌رسد از جایگاه خبرنگاران شکار شده باشد می‌تواند تا حدودی دلیل اصلی این درگیری غیرعادی را نشان دهد. در ابتدا که سه بازیکن لیورپول در کنار خط آماده ورود به زمین می‌شدند، کلوپ به سمت صلاح رفت تا با او دست بدهد اما صلاح خیلی سرد و نصف و نیمه با او دست داد و سپس کلوپ بابت این حرکت از صلاح توضیح خواست که همین موضوع باعث افزایش عصبانیت صلاح و بالا گرفتن ماجرا شد.

از دست رفتن امیدهای قهرمانی لیورپول وقتی با این اتفاق عجیب همراه شد، کام هواداران این تیم را بیش از قبل تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: دلیل درگیری غیرمنتظره محمد صلاح و یورگن کلوپ فاش شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی