نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
آنچلوتی: بدون شجاعت و شخصیت بازی می‌کردیم؛ این بار فرق دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی روبرو خواهد شد و آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی از نحوه مدیریت تیم صحبت کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید، پیش از بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، از تیمش خواست شخصیت بیشتری نسبت به سال گذشته نشان دهند.

سیتی سال گذشته در مرحله نیمه‌نهایی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو ۱-۱ کرد و در بازی برگشت ۴-۰ باخت. از آنچلوتی پرسیده شد که از تجربه سال گذشته چه درسی گرفته و او، به نقل از وبسایت فوتبال اسپانیا، گفت: «بدون شجاعت و شخصیت بازی می‌کردیم در حالیکه وجود این فاکتورها در مسابقات ضروری است.»

از او پرسیده شد که به غیر از شخصیت، فکر نمی‌کند که بازی تیم هم ضعیف بوده است؟ کارلتو پاسخ داد: «البته که فقدان چیزهایی بیشتر از شخصیت و شجاعت نیز حس می‌شد. مدیریت خوبی نداشتیم، مساله فقط ذهنی نبود بلکه کیفیت فنی نیز نداشتیم، آنها ما را سخت تحت فشار قرار داده بودند و ما نمی‌توانستیم راه جایگزین را پیدا کنیم. بدیهی است که می‌خواهیم این بار این چیزها را بهبود ببخشیم.»

امسال بزرگترین تغییر در ترکیب رئال‌مادرید اضافه شدن جود بلینگام به جای کریم بنزما بود و از سرمربی ایتالیایی پرسیده شد که آیا این بار خلاقیت بیشتری دارند یا خیر. «اوضاع فرق کرده، پارسال بنزما را داشتیم که مرجع بود و حالا او را نداریم. ما غیبت او را با تحرک بیشتر در جبهه هجومی مدیریت کرده‌ایم. و این مهم خواهد بود، نه تثبیت موقعیت‌های مهاجمین.»

آنچلوتی در ادامه گفت که در ترکیب دفاعی اقدام عجیبی انجام نمی‌دهد و به بازیکنان ترکیب را نگفته است. سرمربی کهنه‌کار ذهنش را درگیر چهار بازیکنی که در صورت دریافت کارت زرد در خطر محرومیت از بازی برگشت قرار می‌گیرند نمی‌کند؛ یعنی اورلین شوآمنی، جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و ادواردو کاماویگا.

لوس‌بلانکوس تیبو کورتوا و داوید آلابا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، اما انتظار نمی‌رود ادر میلیتائو که به تازگی از مصدومیت رباط صلیبی بازگشته در ترکیب اصلی قرار بگیرد. آنچلوتی احتمالاً یا شوآمنی یا ناچو فرناندس را به عنوان شریک آنتونیو رودیگر در سانتیاگو برنابئو انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مادریدی‌ها را نمی‌توان خرید؛ حتی اگر امباپه بیاید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی