نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش نوازی به وضعیت مهدی‌پور و یک علامت سوال بزرگ در ترکیب استقلال؛ چرا سیلوا بازی نکرد؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال تهران به قرار نگرفتن ستاره برزیلی در ترکیب آبی‌ها واکنش نشان داد.

محمد نوازی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بازی سخت شد اما بازیکنان سخت تلاش کردند و از نظر فنی یکی از بهترین‌ بازی‌های استقلال بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم و شاید ۸۰ درصد بازیکنانمان موقعیت گلزنی داشتند.

وی افزود: یک تعویض اجباری داشتیم و ابتدای نیمه دوم یک گل بد خوردیم. ماشاریپوف و بلانکو هم تا حدودی احساس خستگی می‌کردند و فردا باید تست بدهند و در این مورد مقداری ترسیدیم. در مورد مهدی‌پور هم شرایط به همین صورت بود و مصدومیت وجود داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال در این بازی بدشانسی آورد، عنوان کرد: فکر می‌کنم یکی از توپ‌هایمان گل شد و داور توپ‌های ۵۰ درصدی را به نفع مس رفسنجان می‌گرفت و گلر تیمشان وقت کشی می‌کرد.

نوازی در مورد بازی نکرد سیلوا مدافع میانی این تیم، گفت: نظر آقای نکونام بود.

وی در خصوص گل خوردن استقلال در دقایق ابتدایی هر دو نیمه، اظهار کرد: زمانی که این چنین گل می‌خورید شکل تیم بهم می‌ریزد اما بازیکنان واقعا تلاش کردند و خوب ظاهر شدند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره انتقاد هواداران از هافبک‌های استقلال، اظهار کرد: خیلی خوب بودند و نمی‌توانید ۹۰ دقیقه مالکیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اعتراف تلخ ستاره استقلال؛ مقصر هر دو گل مس رفسنجان من بودم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    انصافا بازی قشنگی بود موقعیت زیاد داشتیم اما کم هم موقعیت به حریف ندادیم اگر اشتباهات فردی نبود بازی رو‌ می بردیم فقط باید بگیم دفاع فاجعه بود و تعویض ها هم اشتباه بود تعویض عجیب ماشاریپوف و بلانکو و عدم استفاده از سیلوا یا مرادمند اشتباه کادر فنی بود، نکونام لابد بابت بازی نکردن سیلوا و مرادمند جواب قانع کننده دارد‌..
    • پرویز IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      بله.همین نظر آقای نکونام باعث شد توی خط دفاعی انسجام لازم رو نداشته باشیم و با ۲ دو تا سوتی فاجعه بار مدافعین ، ۲ گل هدیه کنیم به مس
  • آقایان کادر فنی ..... IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    لطفا توجه کنید ، استقلال در دفاع تیمی متزلزل ، شتابزده و ترسو بازی میکند ، پاسهای رو به عقب و در عرض بخصوص در خط دفاع و به دروازه بان پُر اشتباه ،شکننده و نا امید کننده است ، بازیکنان خطوط دفاعی تایمینگ درستی از پخش توپ ندارند و بی جهت تیم را دچار اشتباه و دردسر میکنند و این اشتباهات بعد از ۲۲ هفته اصلا رفع نشده و بدون رو در بایستی باید گفت استقلال با این روش صدر و قهرمانی را از دست میدهد ، تک تک بازیکنان تیم باید با اقتدار و با صلابت بازی کنند نه با ترس و وحشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی