نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۲ |
۰
کیلیان امباپه - رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه سرانجام قرارداد رئال مادرید را امضا کرد و در پایان فصل پاریس را به مقصد مادرید ترک خواهد کرد.

کیلیان امباپه چندی پیش اعلام کرده بود که قراردادش در پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد.

امروز (دوشنبه) نشریه اسپانیایی مارکا اعلام کرد که این مهاجم فرانسوی قراردادی با رئال مادرید امضا کرده که به موجب آن تا سال ۲۰۲۹ سپیدپوش خواهد شد.

جزئیات این قرارداد هنوز فاش نشده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    خرید امباپه در سال 2024 در کنار خرید بکام در سال 2003 بدترین خرید رئال خواهد بود در سال 2003 رئال از خرید رونالدینیو ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که یکسال پیش قهرمان جام جهانی 2002شده بود خودداری کرد(به‌خاطر نژادپرستی و مسائل بازاریابی! چون رونالدینیو از نظرشون جوجه اردک زشت بود) ولی همین بازیکن در بارسا فوق ستاره شد و توپ طلا گرفت و لقب شاعر فوتبال رو دریافت کرد مطمئنا اگه لیونل مسی در بارسا ظهور نمی‌کرد رونالدینیو باز هم توپ طلا می‌گرفت ولی چرا بکام خریدی ناموفق بود؟ چون این تیم در هافبک راست(تنها پست تخصصی بکام) بهترین هافبک راست جهان لوییز فیگوی پرتغالی رو داشت ضمنا زیدان و رونالدوی برزیلی و رائول کاپیتان رئال هم باید فیکس بازی میکردند بنابراین اومدن بکام تعادل در ترکیب رئال رو از بین برد و این تیم فقط در سال آخر حضور بکام تونست قهرمان بشه جالب اینه که در آخرین بازی فصل رئال باید میبرد و تا دقیقه ۶۹ که بکام توی زمین بود ۰-۱ عقب بود با بیرون رفتن بچه سوسول انگلیسی تعادل به ترکیب رئال برگشت و با برد ۱-۳ قهرمانی به رئال رسید! اومدن امباپه به رئال یعنی بیرون رفتن وینیسیوس جونیور برزیلی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی