شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
۱۵ |
۴
قرارداد باورنکردنی ماشاریپوف با استقلال لو رفت!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال برای حضور در جمع آبی‌پوشان کل مبلغ قراردادش تا پایان فصل جاری را دریافت کرد.

جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال که از جمله خریدهای زمستانی این باشگاه بود، روز گذشته در دیدار با صنعت نفت آبادان در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان قرار گرفت ولی فرصت بازی پیدا نکرد.

در حالی که گفته می‌شد در بند قرارداد ماشاریپوف آمده که باید پیش قسط اول قراردادش را دریافت کند، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این بازیکن کل مبلغ قرارداد امسال خود را دریافت کرده است. هافبک تیم ملی ازبکستان به مدیران استقلال اعلام کرده بود زمانی قراردادش را امضا می‌کند که ۳۰۰ هزار دلار یعنی مبلغ قرارداد نیم فصل خود را بگیرد.

مدیران استقلال با توجه به نیاز سرمربی تیم به ماشاریپوف این مبلغ را پرداختند تا او پیراهن استقلال را بر تن کند. قرارداد این بازیکن ازبکستانی با استقلال یک سال و نیمه است.

علت اینکه بخشی از مطالبات چند بازیکن استقلال پرداخت نشده به همین دلیل بوده و مسئولان استقلال در تلاش هستند در هفته جاری مطالبات این نفرات را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: توافق نهایی مهاجم استقلالی با باشگاه سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • نورالهی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    این مدیر عامل بدبخت استقلال دیگه چکار باید برای نکونام انجام بده تا این قرقرو ساکت بشه
    • ناشناس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      اختلاف نکونام و مدیران استقلال زرگری است برای گرفتن بودجه بیشتر از بیت المال این فیلم رو بازی می کنند
  • حسن ۳۱ IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    مربی اگر مربی باشد بازیکن درجه ۲ را تبدیل به ستاره خواهد کرد همان کاری که خمس کرد و رضا اسدی هافبک را تبدیل به مهاجم تراز اول و آقای گل کرد یا قبلا دنیزلی حسین کعبی را مهاجم کرده بود ، استقلال هم کلی بازیکن خریده ولی نکونام بازهم ناراضی هست در حالی که تراکتور که تیم ثروتمند هست چنین بازیکنانی ندارد .
    • مافیای سرخ IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      آخ که خیلی مظلوم هستش تراکتور و لونگ و سپاهان از بس که بازیکن ندارن و استقلال هم با خریدهای فوق رویاییش چشم بازار رو کور کرده البته با افعال معکوس
    • مافیای سرخ IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      خداوند همه متوهمین و مقرضان استقلال را شفا دهد
    • مافیای سرخ IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      قربان مظلومیت مافیای تراکتور و لونگ و سپاهان برن مهندسین که بازیکنی باقی نزاشتن واسه بقیه رقبا
  • شصت سال حسرت IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    به جای این که تیتر بزنید ابر ستاره تاجی کل قراردادش نیم فصل دوم دریافت کرده ،،تیتر بزنید چطور میشود اورونوف که حاضر بود با تاج کبیر برای یک ونیم فصل 600هزار دلار ببندد چطور میشود بعد کنسل شدن از طرف تاج کبیر سوگلی لنگ عبده چگونه همان مدت زمان یعنی 1/5سال را با اورونوف 1/5میلیون دلار قرارداد میبندد ،،،چطور میشود قرارداد 600 هزار دلاری تاج کبیر به یکبار با سوگلی دوبرابر نیم میشود یعنی 1/5میلیون دلار ،خوب اون 900هزار دلار اضافه پول بیت المال توی جیب کی واریز میشود ،،آقای قربان زاده کجایی که از شاهکار درویش پرز سکته بزنی چه خبر چطور امکان دارد قرارداد 1/5ساله 600هزار دلاری یک شبه میشود 1/5میلیون دلار به مدت زمان همان 1/5ساله
    • سعید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      فقط در جوابه توهماتت و خزعبلاتی که نوشتی بگم سه بار پول بیت المال رو به استراچونی دادین سوزشی جان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی