نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
طعنه خداداد عزیزی و اشک‌های وحید شمسایی/ فضای عجیب و احساسی بعد از پنالتی آخر تیم ملی +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی و وحید شمسایی در لحظه پنالتی آخر تیم ملی فوتبال ایران به سوریه حال و هوای عجیبی در استودیو برنامه تلویزیونی داشتند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی جام آسیا ۲۰۲۳ شب گذشته درحاشیه صعود تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست سوریه در ضربات پنالتی حال و هوای عجیبی داشت.

جواد خیابانی مجری این برنامه در زمان پنالتی آخر احسان حاج صفی شور و هیجان خاصی در استدیو داشت و خداداد عزیزی و وحید شمسایی به عنوان میهمانان برنامه شرایط عجیبی را تجربه کردند.

وحید شمسایی بعد از گل شدن پنالتی آخر توسط حاج صفی شروع به اشک ریختن کرد و عزیزی از شدت استرس زیاد نمی‌توانست روی نشسته این صحنه را نگاه کند.

بعد از گل شدن پنالتی، خیابانی به عزیزی گفت صعود کردیم و چه صحبتی داری؟ خداداد درحالی که بسیار عصبی شده بود به طعنه گفت: بردیم ولی مردیم تا بردیم!

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی حق داشت بگوید باید ۴ گل می‌زدیم/ بازی با سوریه شب سردار آزمون نبود/ این خط دفاع، آرزوی تیم ژاپن است/ اشک‌های طارمی دلیل داشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امین IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    حالا قدر کی‌روش رو دونستیم.. بازم دوران استرس جلوی تیمای عربی و درجه سه شروع شد
    • عدالت خواه IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اینکه یک مربی درجه 3 بخاطر رفاقت ها شده سرمربی ایران دلیل نمیشه که بگیم یادش بخیر اون مربی درجه 3 قبلی چقدر خوب بود که باهاش به لبنان باختیم از ژاپن 3 تا و از انگلیس 6 تا خوردیم
  • محمدحسین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    دمشون گرم
  • حمید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    آقایون کارشناسی که اصلا بادانش تحلیل فوتبال آشنایی ندارند چرا در انتقاد از مربی حرفی برای گفتن ندارید چرا نگفتید نباید آزمون و طارمی در ارنج اصلی تیم دربرابر سوریهای ابله نباشند نمیدونید در این مسابقه ای که اصلا حساسیتی نداشت و به قیمت خستگی و محرومیت نفرات ماتمام شد ما با تیم دوم کشورهم میتونستیم براحتی آنها را مغلوب کنیم و فقطدر صورت نیاز در انتهای بازی ازچند مهره اصلی استفاده کنیم واقعا شما اینقدر کم بین هستید که میگید قائدی کم میاره او که تنها تکنیکی تیم بود و دفاع رو بهم ریخته بود کجا کم آورد که هیچکس غیراز شما ندید برید مطالعه کنید و تحلیل کارشناسان خارجی رو ببینید تا دیگه پیش بینی غلط و پیشنهاد نادرست ندهید
  • سعدی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بابا عزیزی مقرور نیارید صدو وسیما لطفا چون با نشستن و نگاه به موبایل به کل مردم بی احترامی کرده ولش کنید این بی جنبه را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی