نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چرا بازیکنان پرسپولیس از انتخاب اوسمار ویرا راضی هستند؟/ انتشار این تصویر دلیل داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه هواداران تیم پرسپولیس چشم انتظار بودند، بعد از خداحافظی یحیی گل‌محمدی هدایت تیم به برانکو یا یک مربی خوب خارجی دیگر محول شود اما بازیکنان این تیم موافق انتخاب اوسمار هستند و از تصمیم باشگاه پرسپولیس دفاع کردند.

روزی که علیرضا بیرانوند در صفحه شخصی‌اش از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی احتمالی پرسپولیس دفاع کرد، مشخص بود که باشگاه به این جمع‌بندی رسیده که می خواهد هدایت تیم را به این مربی محول کند. تا جایی که حسین خبیری یکی از اعضای هیئت‌مدیره به همین بهانه از سمت خود استعفا کرد.

امروز اما در پایان تمرین تیم پرسپولیس در امارات اعضای این تیم عکس معنی داری را ثبت کردند. همه اعضای تیم در کنار هم ایستادند و با اوسمار عکس یادگاری گرفتند. عکسی که از سوی بسیاری از بازیکنان تیم پرسپولیس به خصوص سروش رفیعی استوری شد. با این شعار. همه برای موفقیت تیم پرسپولیس. این استوری ها بار دیگر نشان داد بازیکنان تیم پرسپولیس بر خلاف تماشاگران تیم از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید تیم راضی هستند.

اما چرا این انتخاب با حمایت بازیکنان مواجه شده است؟

یک اینکه بازیکنان رابطه خوبی با اوسمار دارند، در حالی که انتخاب سرمربی جدید برای تیم ممکن بود زمان زیادی را از بازیکنان تیم پرسپولیس و سرمربی برای شناخت از یگدیگر بگیرد. از سویی جذب اوسمار به عنوان سرمربی هیچ هزینه‌ای برای باشگاه به همراه نداشت، چرا که طرفین قرارداد همکاری را ابتدای فصل امضا کرده بودند. حال  باشگاه پولی که قرار بود برای جذب سرمربی جدید هزینه کند، بین بازیکنان تقسیم می‌کند تا میزان دریافتی بازیکنان از ۳۰ درصد بالاتر رود. دلیل دوم عامل اصلی حمایت بازیکنان تیم پرسپولیس از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس بود. 

چرا بازیکنان پرسپولیس از انتخاب اوسمار ویرا راضی هستند؟/ انتشار این تصویر دلیل داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی