نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گزینه جدید و معروف روی نیمکت پرسپولیس به‌عنوان دستیار اوسمار/ یک ایرانی به سرمربی برزیلی پیشنهاد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این‌طور که به نظر می‌رسد بعد از انتخاب اوسمار برای جانشینی یحیی گل‌محمدی مدیریت باشگاه پرسپولیس کاپیتان سابق سرخ‌ها را برای دستیاری مربی برزیلی پیشنهاد داده‌اند.

جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در نیم‌فصل مدیران این باشگاه را برای انتخاب سرمربی جانشین با چالش بزرگی مواجه کرد و درحالی که نام‌های بسیاری برای جانشینی گل‌محمدی مطرح می‌شد، در نهایت امروز با تصیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اوسمار ویرا دستیار برزیلی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید سرخ‌ها معرفی شد.

انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید با اعتراض برخی از پیشکسوتان و بازیکنان سابق پرسپولیس همراه شد و باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای خواهان حمایت از سرمربی تازه سرخ‌ها شد.

اکنون به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای آرام کردن جو موجود به اوسمار یک نام مطرح ایرانی را برای دستیاری پیشنهاد داده است.

حسین عبدی کاپیتان سابق پرسپولیس که مدتی نیز به عنوان مربی روی نیمکت سرخ‌پوشان فعالیت داشته و چندی پیش نیز در سمت سرمربی تیم جوانان نتایج درخشانی در جام جهانی نوجوانان کسب کرده، گزینه دستیاری اوسمار شده است.

در نهایت باید دید مربی برزیلی چه واکنشی به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: عکس| اولین تصویر از اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس/ مربی برزیلی جدّیت خودش را نشان داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آتزوری IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    من تو این سالیانی که ورزش رو دنبال میکنم،موندم تیم‌های ایرانی چه ملی و چه باشگاهی، چه اصراری دارن وقتی مربی غیر ایرانی رو انتخاب میکنن،حتما باید دستیار ایرانی داشته باشه،با انتخاب خود باشگاه یا فدراسیون مربوطه!!!!!!!!
    • فرامرز IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      وقتی در تیم های اروپایی هم مربی خارجی میاد در بین دستیاران مربی یک کمک بومی هم هست برای شناخت از محیط هم حتما هست مثلا مورینیو در تاتنهام دیوید تراست رو به عنوان کمک داشت کارلو آنچلوتی در رئال مادرید که دو دستیار اسپانیایی داره لوییس یوپیس و خوزه کارلوس پارالس و...یعنی در دنیای فوتبال امر معمولی سا
  • فرامرز IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    پیشکسوت به خصوص از آن طیف که دوران بازیگری پر باری نداشتند که در همه حال ناراضی ست و بجز ایجاد مشکل به قصد مطرح کردن نام خودش کاری ندارد اما تخصص حسین عبدی در نوجوانان است که مختصات کاریش با بزرگسالان هم گونی ندارد و در ضمن خود عبدی شغل دارد و تنزل مقامش تا حد کمک درست نیست اگر واقعاً یک کمک ایرانی با کیفیت مد نظر باشد کسی بهتر از محمد نوری( کاپیتان پیشین پرسپولیس با محمد نوری استقلالی اشتباه نشود که مصاحبه های جنجالی می کند ) کمک مهدی تارتار در ملوان نیست کسی که پس از افزوده شدنش به عنوان کمک در کنار تارتار با اطلاعات فنیش در کار او تحول ایجاد کرد وگرنه بدون تعارف تارتار یک مربی دفاعی صرف بود فقط کافی ست به کارنامه تارتار پارسال در ذوب آهن و امسال در ملوان پس از آمدن نوری و قبلش یعنی در نبود نوری نگاهی دوباره بیندازید
    • خشت و آئینه: IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      شما کدوم بازیکن خوب و تراز اول رو به تارتار دادی که ازش فوتبال هجومی میخوای؟! معمولا با یه مشت بازیکن بی‌نام و نشون اغلب بهترین نتایج رو گرفته. خدایی دیدی گل‌محمدی، قلعه‌نوعی یا نکونام بدون بازیکن تراز اول تیم ببندن؟! اگه اینا تونستن مثل تارتار یا مجتبی حسینی یا سعید دقیقی با یه مشت جوون نتیجه بگیرن اون وقت میشه گفت لولشون چیه. هرچند همین الانم لولشون کاملا مشخصه. بنابراین نتایج تارتار رو به ممد نوری که کاملا عزیزه برامون ربط نده. کسی که چیزی تو چنته‌اش باشه تو چند بازی و بدون بازیکن شاخص هم موفق میشه. مثل تارتار، مثل مجتبی حسینی و مثل سعید دقیقی. بنابراین مهدی تارتارو نکوب. تا جایی که میدونم سرمربیگری اوسمار قطعی نیست و مشروطه و اگه حسین عبدی بیاد میتونه تو آب نمک بمونه و تو اولین فرصت سرمربی پرسپولیس بشه. عبدی و تارتار نشون دادن که میتونن سرمربی بعدی پرسپولیس باشن. این دو وقتی بدون بازیکن اسمی انقد خوبند حالا ببین با بازیکن اسمی و خوب چطور خواهند بود.
    • فرامرز IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      تارتار مربی تازه کاری نیست سال هاست که مربی لیگ برتری و لیگ یکی بوده اما دیدگاه یک مربی فقط به داشتن بازیکن آن چنانی محدود نمی شه مثلا سعید دقیقی بودجه زیاد و بازیکن اسم و رسم دار در شمس آذر ندارد اما فوتبالش هجومیه درمورد تارتار اگر فرض کنیم حرف جنابعالی درست باشه باز نه در ذوب آهن و نه در ملوان بازیکن آن چنانی دستش نبوده اما فوتبالش تغییر کرده و هجومی شده چون دستیارش محمد نوری شده قبلاً اولویت تارتار روی دفاع بود یعنی داشتن تفکر هجومی همیشه با این برابر نیست که تیم شما پر مهره باشه دوست عزیز
  • سالار IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    عبدی اضافه بشه میریم برای قهرمانی شک نکنید
  • پیروزهیس IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    درویش چندتاگزینه داشت .وحید قلیچ .وحیدسوسمار.وحیداستیلی.وحید درخشان .وحید عبدی ودوپینگ جلال ..که سوسمار سرمربا وعبده کمک مربا شد ....چقدر اسم عبدی به تیمش میاد حسین عبدی مربی بولینگ عبده خخخخخخخ🍅🤫🍅
  • سیاووش 1340 US ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    یکسری هوادار نفوذی با سایتهای حاشیه ساز هم جلوی عبدی را خواهند گرفت! هوادار دهه هشتادی و نودی، چیزی نمی داند از سابقه پرسپولیس، تیم شاهین چه عظمتی داشت در امجدیه. هوادار بسیار پرسپولیس از شاهین و دهه 30 و 40 میاد. یک عده هم نفوذی هستن جهت نفاق در بین هواداران و پیشکسوتان. منافق بسیار زیاد شده در این بیست سال در فوتبال.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی