نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
موج جنجال پس از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس/ مدیران یک درخواست ویژه از هواداران دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با معرفی شدن سرمربی جدید پرسپولیس، بحث در مورد این انتخاب بالا گرفته است.

اوسمار ویرا، دستیار سابق یحیی گل محمدی سرانجام به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد و از ابتدای شروع تمرینات نیم فصل دوم هدایت تیم را به عهده خواهد داشت.

در شرایطی که خود مدیران پرسپولیس نیز پس از این انتخاب انتظار هجمه را می‌کشیدند، در  بیانیه‌ای از هواداران خواستند که از اوسمار حمایت کنند. باشگاه پرسپولیس نوشت: امید می‌رود با حمایت همه جانبه هواداران از این مربی که طی یک سال و نیم اخیر به تمام شرایط فنی و روحی حاکم بر پرسپولیس آگاهی پیدا کرد، ارتباط بسیار خوبی نیز با بازیکنان برقرار کرده و در کسب دو قهرمانی و سه جام فصل گذشته نقش داشته است، نتایج مطابق خواسته میلیونها هوادار باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به انتخاب اوسمار ویرا؛ به این دلیل انتخاب شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نیما IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    تنها راه، برکناری درویش و دارو دستشه
  • آریا US ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    خیلی بهتر از یحیی هست! مربی که هر روز قهر کنه؛ حرف زدن بلد نباشه؛ مدام بازیکنان خوب رو از لیست خارج کنه ( عیسی؛ رامین؛ شهریار؛ سیامک؛ کمال؛ سالهای قبل هم مهدوی کیا) و بیاد بازیکنانی مثل تمیرف و هنانوف و نعمتی و اسدبیگی رو جایگزین کنه؛ کاملا مشخصه که تکلیف خودش رو هم نمیدونه! عرضه ی نگهداشتن بازیکن خوب رو اصلا نداره یحیی!!!
  • محسن IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    ما به خاطر پرسپولیس از اوسمار حمایت میکنیم اما به شرطی که درویش اخراج بشه
  • Masoud IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    انتخاب آقای ویرا بسیار انتخاب درست و عقلانی بود.متاسفانه فوتبال ما به جای مربی های کم ادعا و کارا بیشتر به دنبال اسمهای بی نتیجه بوده است.برانکویی که هیچ فوتبال زیبایی از تیمهای آن دیده نمی شد و فقط دنبال نتیجه بود.اینقدر دنبالش رفتند.مطمئنا آقای ویرا کاراییش بالاتر از اون هست.یا یکی دیگه از گزینه های اونها یک مربی اخراج شده از لالیگا بود.کاش همون اول اوسمار ویرا معرفی شده بود.بسیار انتخاب خوبیست.مربیان برزیلی به صورت ذاتی فوتبال تهاجمی رو دوست دارند نه تدافعی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی