نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
طعنه صریح سردار آزمون به اسکوچیچ در حضور قلعه‌نویی؛ خیلی وقت بود که تیم ملی به این شکل «یک‌دل» نبود/ لطفا خصومت‌ها را کنار بگذارید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قطعا پیشکسوتان فوتبال و اعضای کادر فنی تیم ملی کاری کرده‌اند که اوضاع تیم ملی تا این اندازه متفاوت شده است.

در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و امارات و در راهروی منتهی به رختکن، سردار آزمون همراه با امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی خارج از فضای همیشگی نشست‌های خبری با محمدرضا احمدی، گزارشگر بازی ایران و امارات، صحبت کرد که در بخشی از آن آزمون اشاره عجیبی به اوضاع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان داشت. به یاد داریم در دوران حضور دراگان اسکوچیچ، اختلافاتی بین بزرگان تیم ملی با این مربی کروات وجود داشت و بعضا عنوان می‌شد آن‌ها حرف اسکوچیچ را گوش نمی‌دهند و به نوعی جو تیم ملی مطلوب و یک‌دست توصیف نمی‌شد.

پس از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی و تعریف و تمجید از سردار آزمون، مهاجم باشگاه آ.اس. رم ایتالیا صحبت‌های محمدرضا احمدی که در حال تعریف از حال خوب تیم ملی و مردم بود را قطع کرد و گفت: باید به این موضوع اشاره کنم که خیلی وقت بود تیم ملی تا این اندازه با هم یک دل نبود! سردار آزمون مجددا بعد از بیان این جمله دوباره آن را با لحنی تاکیدی تکرار و تصریح کرد: خیلی وقت بود که تیم ملی تا این اندازه یک‌دل نبود. خدایی دارم می‌گویم و این خیلی خوب است و به تیم کمک می‌کند.

او درباره دلیل این موضوع توضیح داد: «قطعاً این اتفاق از کادر فنی، بزرگ‌های تیم ملی و پیشکسوتان فوتبال نشأت می‌گیرد که کاری کرده‌اند تا ما یکدل شویم».

اما سردار آزمون همچنین در واکنش به حاشیه‌های روزهای گذشته پس از انتقادات برخی کارشناسان به ویژه پس از دیدار با هنگ‌کنگ از عملکرد تیم ملی مخصوصا خطاب به امیر قلعه‌نویی گفت: امیدوارم انتقادات فوتبالی از تیم ملی صورت بگیرد. لطفا خصومت‌ها را کنار بگذارید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • ی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    یک دل یعنی چی از لحاظ فنی چطورید اینو بگو
    • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      این فنی که تو بلدی و اونا بلد نیستن چیه تو اونو بگو. تیم داره همه جوره گل میزنه میبره و باز شما دنبال فن های کی روشی میگردین. چرا الان باید از همدلی بچه ها ناراحت بشین واقعا!! بیشترین جماعتی که دوست ندارن تیم ملی قهرمان شه خود ایرانی هان. و گرنه والا هر کی چه مربی چه بازیکن چه تماشاچی خارجی مصاحبه میکنه ایران رو شانس قهرمانی میدونه.
    • میلاد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      قبل و بعد از اسکو ، کیروش مربی بود و تیم پر از درگیری و زیر آب زتی بود ،مصاحبه نمازی رو بخونید و شادی سلام به زیکو رو یادتون بیاد
    • عرفان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      رضا جان دمت گرم که بین ماجرای سردار، قلعه نوعی و اسکوچیچ، پای کیروش رو کشیدی وسط (:
    • پرسپولیس آث میلان ایتالیا FR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      بازی با سوریه تیم میلی میبازه اوت میشه میاد ببینید حالا
    • ممدوحی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      بازی با سوریه که نه اما بازی با ژاپن تیم حذف آبرومندانه ای خواهد داشت. بازیکنها هم باید زودتر برگردند باشگاهاشون از برنامه هاشون عقب نمانند.
    • در جواب آقا رضا IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      والا اگر به قرار باشه به فلسطین هنگ کنگ امارات گل نزنیم همون بهتر بچه ها جمع شن گل کوچیک بازی کنن یه بازی با تیم درجه دو آسیا ازبکستان بازی کردیم نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف نتیجه همه دیدن چی در اومد از کار واسه امیر خان احترام قائلم اما سرمربی گری تیم ملی حق ایشون نبود و نیست انشاءالله سوریه رو ببریم بعد عیار تیم مشخص میشه
    • للل IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      یک تیم ده نفره مقابل یک تیم یازده نفره . از لحاظ فنی انتظار داری هنوز خوب بمونن؟
  • ارش IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    چون ما ایرانیها همیشه خودتحقیر و خارجی پرست هستیم شک نداشته باشید که پس از قهرمانی ایران در جام ملت‌ها دوباره تاج خائن دنبال قرارداد مخفیانه با کی‌روش خواهد رفت.
    • عادل IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      مگه دفعه اولي كه دنبالش رفت كار اشتباهي بود ؟ همين كه يكسري بازيكنان آماده داريم كه هر مربي كه مياد ( ويلموتس ، اسكوچيچ ، قلعه نوعي ) نمي تونه ازشون چشم پوشي كنه نتيجه ١١ سال زحمت كيروش و آجر روي آجر گذاشته ؟ كدوم مربي به غير از دهداري و مايلي كهن جرات جوانگرايي در تيم ملي را داشتند ؟؟
    • ممدوحی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      شما خودت خود تحقیر و خارجی پرست هستی با بقیه ایرانیها جمع نبند لطفاً. این تیم فوتبال هم نیمه نهایی رو بعید ببیند چه برسه به قهرمانی.
  • اصغر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    کسی که بازی والیبال رو به تیم ملی ترجیح میده حرف از یکدلی میزنه خوبه دوتا تیم محلی رو بردین
  • شاهین ۳۳ IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    اسکوچیچ نمیدونست باید مافیایی باشه تا.....!!!! پاداش کسیکه تیم درمانده رو با سلامت از گروهش بالا اورد و راهی جام جهانی کرد رو هم گرفت🤔
  • ایمان GB ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    هنوز هم عشق کی روش از سرتون خارج نشده . دلتون می لرزه براش ؟ از کجا معلوم منظورش کی روش جووووووووون شما نبوده منظورش اسکوچیچ بوده .
  • کوهمره جروق IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    مگه سردار آزمون طرفدار اسکوچیچ نبود.یا شما بد برداشت کردید و یا آزمون آفتاب پرست و نون به نرخ روز خور هست.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    خدا پشت و پناهتون باشه براتون دعا می کنیم به حاشیه سازان توجه نکنید تمرکزتون رو بازیها باشه اسکوچیچ انسان باشخصیتی بود و تیم رو بعنوان اول آسیا رسوند به جام جهانی حاشیه سازان شروع به حاشیه سازی کردن و اسکوچیچ توان مقابله با افراد عوضی و افرادی که به هر دلیلی نمی خواستن ایشون کنار تیم ملی بمونه توان مقابله نداشت الان هم یه سری نمی خوان تیم ملی نتیجه بگیره که بایستی تیم اهمیت نده چون نتیجه بگیرن بیشتر از همه به نفع خودشونه باعث افتخار میشه ملتی هم که با موفقیت اونا خوشحال میشن و اونایی هم که دوست ندارن تیم ملی نتیجه بگیره دماغ سوخته میشن پس انتخاب با خودتونه با تمام توان بازی کنید دعای خیر مردم پشت سرتونه
  • پرسپولیس IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    محمدرضا احمدی چون خودش کیسه کش هست دلخوشی از اسکوچیچ نداره و برای همین میخواست تو دهن آزمون بزاره تا به اسکوچیچ انتقاد و بی احترامی کنه.که باز هم سردار اسم اسکوچیچ نیاورد.سردار خودش یکی از موافقان موندن اسکوچیچ بود.
  • تیم ملی ایران IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    آزمون و بقیه نباید اینطوری تیم رو بهم بریزن. با این حرفش می خواد بگه اون موقع تو کار تیم می ذاشتن
  • صادق IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    این آقا حق نداره درباره تیم مقدس ایران اینطوری حرف بزنه. کلا فکر و ذکرش چیزای غیر فوتباله بعد میگه تیم یکدل شده! جلوی اسکوچیچ هم همینارو می گفت بعد می رفت پشت سرش تخریبش می کرد. اینم جلوی قلعه نویی اینارو می گه خودشو شیرین کنه.. حالمون ازین دوروریی ها بهم می خوره
  • ایمان IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بازم مثل همیشه ایران تو یک چهارم یا نیمه نهایی بازنده میشه
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بعید می‌دونم این حرف سردار آزمون باشه.آزمون جز کسانی بود که از اسکوچیچ حمایت میکرد.از احمدی متعجم با این صحبت هایش .چرا سریع ربطش میده به اسکوچیچ.اگه زمان اسکوچیچ دو دستگی ایجاد شد به خاطر تاج بود.تاج این دو دستگی را ایجاد کرد تا میدون را برای برگشت خودش باز کنه.فکر کردید طارمی سرخود با اسکوچیچ درگیر شد.یادتون هست خداداد عزیزی چی میگفت.میگفت یکی هست داره از طارمی سواستفاده می‌کنه و طارمی را می‌فرسته جلو.اون شب نشینی ها و دو دستگی و مصاحبه جنجالی فردوسی پور با طارمی همگی با هماهنگی تاج بود.تاج از طارمی و جهانبخش و حاج صفی و فردوسی پور و نماینده مجلس و دولت سوءاستفاده کرد تا راه برای برگشتش هموار بشه.
  • نیما IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    دیواری کوتاه تر از اسکوچیچ بیچاره پیدا نکردین اون بنده خدا بشما میگفت یکدل و متحد نباشید ؟! یه غریبه بدون ادعا رو گیر آوردین چون اهل زدوبند و باند باز نبود و ساده و بی سرو صدا بود اون رو دودره کرده و حالا ضعف ها تون رو به اون حواله میدین .
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    طعنه به اسکوچیچ نبوده تیتر رو اشتباه زدن ، اسکوچیج جزو با شخصیت ترین انسانهایی بود که تو فوتبال ما اومد و بلحاظ فنی هم خودش رو ثابت کرد تیم در حال سقوط رو بعنوان تیم اول آسیا رسوند به جام جهانی که از خدا بیخبران مانعش شدن و نزاشتن در جام جهانی رو نیمکت ایران باشه باندی که سبب این کار شد آه اسکوچیچ ولشون نمی کنه چون حقش نبود پاداش صعود به جام جهانی برکناری ایشون بود اسکوچیچ از پس توطئه گران بر نیومد و بس خدا پشت و پناهش باشه و موفق باشه در هر جای دنیا باشه
  • ناشناس SI ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    همون اسکوچیچ بود که تیم شما را از حذفی کامل نجات داد و به جام جهانی رسوند حالا ببینیم با این تیم یک دلت به 3 تیم اخر میرسی چون سالهاست رفتی نوک حمله تیم ایران و یک دستاورد مهمی از تیم ملی ندیدیم.تو داری مفت بری لژ نشین بودنت میبری که تو تیم ملی هستی وگرنه خیلی بهتر از تو در همین لیگ برتر کشور هستن ولی دستشون به جایی نمیرسه
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بعید می‌دونم این حرف سردار آزمون باشه.آزمون جز کسانی بود که از اسکوچیچ حمایت میکرد.از احمدی متعجم با این صحبت هایش .چرا سریع ربطش میده به اسکوچیچ.اگه زمان اسکوچیچ دو دستگی ایجاد شد به خاطر تاج بود.تاج این دو دستگی را ایجاد کرد تا میدون را برای برگشت خودش باز کنه.فکر کردید طارمی سرخود با اسکوچیچ درگیر شد.یادتون هست خداداد عزیزی چی میگفت.میگفت یکی هست داره از طارمی سواستفاده می‌کنه و طارمی را می‌فرسته جلو.اون شب نشینی ها و دو دستگی و مصاحبه جنجالی فردوسی پور با طارمی همگی با هماهنگی تاج بود.تاج از طارمی و جهانبخش و حاج صفی و فردوسی پور و نماینده مجلس و دولت سوءاستفاده کرد تا راه برای برگشتش هموار بشه.
  • ابوالفضل IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    حیف شد احمد نورالهی،فقط تنها مورد حاشیه امیر قلعه نویی بود که بجای امید ابراهیمی میتونست خیلی کمک کنه.ممکنه با نبودش تیم ملی ضرر کنه
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    دراگان اسکوچیچ موقعی که تیم ملی درب واغون رو از کیروش مافیایی تحویل گرفت و به عنوان تیم اول سریعترین و راحتترین سعود رو به جام جهانی داشت و به عنوان نامزد بهترین مربی جهان از طرف فیفا شد مافیای فوتبال که در فدراسیون بودند هی به رئیس فدراسیون فشار میاوردن که اسکوچیچ در حد تیم ملی نی و برکنارش کن که وقتی با مقاومت رئیس وقت فدراسیون مواجه شدند وی را برکنار و آقای تاج که قول داده بود اگه رئیس بشه کیروش رو میاره رئیس فدراسیون کردن و اسکوچیچ بیچاره که تازه متوجه باند بازی‌ها شده بود از ایران رفت و مربی امید کرواسی شد و به خاطر نتایج عالی و رساند تیم امید به سومی اروپا در استانه سرمربیگری تیم ملی کرواسی هست و کیروش رفیق آقای تاج موفق شد در جام جهانی با ۶ گل خورده از انگلیس حماسه دیگر بیافرینه...
  • مسيح IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    درمورد کيروش و اسکوچيچ هم همين نظر داد کلا سردار کارش هست به کيروش هم ميکفت بچها هيچ وقت انقدر متحد هم دل نبودن جلو ولز
  • ایرانی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    چه ربطی به اسکوچیچ داره؟وقتی خود بازیکنان شعور همدلی نداشتن چه ربطی به اون بنده خدا داشت؟مگر اسکوچیچ بد کرد؟یه تیم پکیده رو تحویل گرفت و با امتیازات کامل تحویل داد..نمک نشناس نباشیم
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    اینها نظرات و توهمات خود مدنی و رفقاش هست نظر سردار آزمون نیست مطمئنیم
  • ارمان IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    منظور‌سردار‌را‌چرا‌بد‌برداشت‌کردید
  • اسی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بشین بینم با از بازی هاتون معلومه
  • ایرانی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    همیشه و در طول تاریخ از خائنین ضربه خورده ایم کی‌روش یه دلال کثیف بود و جز پول چیز دیگری نمی دید و رفیق شفیق تاجی بود که با کمک پیرمردهای خائن تیم ملی اسکو چیچ را که یک مربی کاربلد انسانی نجیب و شریف بود که در زمان تحریم حتی حاضر شد قرارداد ریالی ببنده و چون چیزی به آقایان باج نداد به ناجوانمردانه ترین شکل برکنارش کردند و جایش را گرفتند و روزگار هم چه انتقامی گرفت و کی‌روش با خفت فرار کرد اما کلی پول ملت را به کمک آقایان به غارت برد و حالا هم نوبت به بقیه دوستان بی سواد و خود فروخته رسیده و بیچاره هواداری که دوباره باید چهار سال دیگه انتظار بیهوده بکشه
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    شاید نظرش هم کی‌روش باشه
  • محمدرضا IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    این تیم راه بجا نمیبرن
  • حسین IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    باچندتا بازی مقابل تیم های ضعیف آسیا هیچ معیار وسنجشی نمیشود کرد صبرمیکنیم تابه مرحله حذفی برسیم انزمان محک خوب وبدن بودن مشخص میشود واما اسکوچیچ مربی که تیم ملی را بدون باخت راهی مسابقات جام جهانی کرد و این خود یک افتخاربرای اومحسوب میشود وزمان خواهدبرد تاامثال امیرقلعه نوئی به این مقام دست پیدا کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی