نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیش بینی با تلویزیون اینترنتی آرپا را از دست ندهید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صعود به مرحله بعد با کسب ۶ امتیاز، بازی تیم ملی ایران با امارات را، تشریفاتی کرد.

با وجود برد و صعود  ایران از هنک کنگ در یک بازی پر اشتباه و ضعیف، این امکان که تیم ملی در  یک بازی جدی- پیش از روبه رو شدن با کره و یا یک تیم دیگر در سطح کره- محک بخورد، تا حدودی منتفی است.

بازی  و برد نه جندان دلچسب ایران به شدت محافل ورزشی، کارشناسان و نیز، غلاقمندان به فوتبال و تیم ملی را نگران کرد.

با این همه، نظر دیگری بر این است که تیم های بزرگ در برابر تیم های کوچک، گاه دچار بی انگیزگی و افت می شوند و نباید این بازی را چندان ملاک قرار داد؛ چنانچه در بازی با فلسطین، وقتی که برخوردها از طرف بازیکنان حریف، شدید شد، روند بازی تغییر کرد و ما از شاگردان قلعه نویی بازی محکم تری را شاهد بودیم در حالی که بازی اول ایران بود. از این رو، توصیه کارشناسان ضمن ضرورت بررسی نقاط قوت و ضغف این بازی، ایجاد همدلی بیشتر  باهدف برداشتن استرس از روی بازیکنان است تا بتوانند ادامه مسیر را با قدرت بیشتری برای رسیدن به فینال طی کنند.

بازی بعدی و آخر ایران در این مرحله، با تیم ملی امارات است. البته برد یا کسب امتیاز برای تیم ملی امارات در این بازی - باتوجه به  نتیجه مساوی  در برابر  تیم فلسطین_ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ویژه تر ان که، شما می توانید بازی ها ی جام ملت های آسیا را با  هیجان  در هرمرحله، از تلویزیون اینترنتی آرپا، برنامه فوتبال بی نهایت – با نصب اپ پی پاد- دنبال کنید و البته با پیش بینی این بازی ها، جوایز میلیونی ببرید. بازی ها از تلویزیون آرپا، به طور زنده و با کیفیت بالا و به صورت تیم بها، امکان پذیر است. از دست ندهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی