نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
تا فردا با پرسپولیس فسخ می‌کنیم/ توافق جدایی با رضایت طرفین اتفاق افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه یحیی گل‌محمدی درخصوص جدایی سرمربی پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر برنامه یحیی گل‌محمدی پس از جلسه با رضا درویش برای جدایی سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: نماینده گل‌محمدی گفت: از سوی باشگاه، آقای درویش ابتدا در جلسه بودند و باید در یک مراسم شرکت می‌کردند و در میان جلسه جدا شدند. من با آقای حیدری و آقای بادامکی نقطه نظرات باشگاه و نظرات آقای گل‌محمدی را مطرح کردیم که خیلی نزدیک به هم بودند. با توجه به اینکه باشگاه باید متنی را آماده بکند و این توافق روی کاغذ بیاید، یک زمانی می‌خواستند که قرار شد صحبت های گفته شده را به باشگاه انتقال بدهند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ظرف بعد از ظهر و یا نهایتاً تا فردا اقدام کنند و توافق جدایی با رضایت طرفین اتفاق بیفتد.

ایجنت سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: یک حسن نیتی از طرف آقای گل‌محمدی هست که باشگاه پرسپولیس با آرامش کارش را ادامه بدهد و اگر نیاز به صحبت باشد خودشان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: درویش: شانس همه گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس در یک حد است و جدی و شوخی ندارد/ من کی گفتم حال گل‌محمدی مناسب نیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حامد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    🔴 لیست خرید برانکو که درویش براساس آن درحال مذاکره ست ! ۱_دفاع وسط(و چپ) : احسان حسینی ۲_دفاع راست : صادق محرمی ۳_هافبک دفاعی : نوراللهی / علیزاده ۴_بازیساز : بشار رسن / صلاح الیحیائی ۵_وینگر : احمدزاده / سیامک نعمتی ۶_مهاجم : علیپور / فیلیپ دانگوبیچ گفتنی است برانکو در مورد فرجی ، هنانوف ، ریگی ، صادقی و باهویی اعلام عدم نیاز کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی