نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دعوای رسمی فدراسیون فوتبال و رم؛ رای به سود چه کسی صادر می‌شود؟/ سردار زیر برگه مهم را امضا زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که پیش بینی می‌شد حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها با چالش مواجه شده است تا جایی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال هم به این ماجرا اشاره کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال بعد از اعلام بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها نوشت: «فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شده و در حال مذاکره با مسئولان رم است تا موافقت حضور این بازیکن را به دست بیاورد. بنابراین فدراسیون فوتبال تا پایان اولتیماتوم زمانی AFC  که ۱۲ دی است، منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی برای آزاد کردن این بازیکن و ملحق شدن وی به اردوی تیم ملی در موعد مقرر است. پس از آن فهرست نهایی و ٢۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام خواهد شد.»

بدون شک اگر پای تعهد سردار آزمون به تیم رم در میان نبود این بازیکن بدون هیچ مزاحمتی همانند دیگر لژیونرها به اردوی تیم ملی حاضر می‌شد. سردار آزمون زمانی که به تیم رم ملحق شد، همان طور که خبرنگاران ایتالیایی فاش کردند، متعهد شد در جام ملت‌ها تیم ملی را همراهی نکند و در اردوی رم حضور داشته باشد. اگر این خبر واقعی باشد که به نظر این طور است، شکایت فدراسیون فوتبال از باشگاه رم هم ره جایی هم نخواهد برد و البته که شکایت و صدور رای به سود فدراسیون فوتبال هم بی معنی است. چرا که اگر قرار باشد سردار آزمون تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی نکند، بعد از این مسابقات هر رایی به سود فدراسیون فوتبال و تیم ملی صادر شود، ثمر بخش نخواهد بود.

باشگاه رم از آنجایی که می‌دانست سردار آزمون، زمان‌های زیادی را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها از دست خواهد داد با این بازیکن شرط کرد که به هنگام برگزاری جام ملت‌ها باید در اردوی رم باقی بماند و سردار آزمون هم این شرط را برای حضور در تیم رم قبول کرد و زیر برگه را امضا زد.

جام ملت‌ها آسیا زمانی برگزار می‌شود که لیگ‌های اروپایی در جریان است. پیش ازاین سردار به همه اردوهای تیم ملی در فیفا دی ملحق شده بود اما جام ملت‌های آسیا در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Amir IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    از مدتها قبل شرایط سردار آزمون برای خود ایشان و کادر فنی تیم ملی معلوم بود ، ایشان از همه بهتر نسبت به قراداد خود با رم آگاه بوده و هست ، و منافع باشگاهی برای ایشان ارجح بر تیم ملی بوده که تصمیم شخصی است و اشکالی ندارد، اشکال این است که در سوی مقابل بازیکنانی که به ملیت خود بیشتر از باشگاه متعهد هستند بعد از جام ملت ها بازهم پشت خط سردار آزمون باشند ، در فدراسیون نیز به دنبال این بودند که در لحظه آخر با نامه نگاری و دیدار قلعه نویی با مورینیو و ریش گرو گذاری های همیشگی و... شرایط تغییر کند که از قرار معلوم این اتفاق نزدیک به بعید شده است.
    • امیر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      پارسال که سردار آزمون از اسکوچیچ حمایت کرد تمام کیروش پرستان و روزنامه ها و حتی بازیکنانی مثل طارمی و حاج صفی بهش حمله کردن و گفتن حمایتش از اسکو بخاطر منافع شخیصش بوده و فلان و بهمان ، و حالا همشون دادن التماس که بیا به تیم . دنیا گرده
    • Amir IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      در پاسخ به اکانت امیر که ریپلای زده اند، سلام و احترام خدمت شما ، در حال حاضر کدام بازیکنان دست به دعا و التماس به آقای آزمون شده اند که به تیم ملی بیاید؟ مستندی تا این لحظه که بازیکنان لباس خود دریده سر به بیابان زده و آواره دشت و دمان شده باشند دیده نشده است. آقای آزمون هم فکر میکرد با این قرارداد جایگاه مناسبی در تیم رم پیدا خواهد کرد که این اتفاق برایشان نیافتاد و طبق قرادادی که ایشان در ابتدا می‌دانست چگونه بسته ، نیاز به مساعدت رم برای حضور ایشان در تیم ملی ایران هست ، واقعیت قضیه چیز بیشتری نیست.
  • فرامرز IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    راه میانه ای وجود ندارد که مثلاً سردار در بازیهای حذفی یعنی حساس ترین مرحله حاضر شود؟ مانند بازی های سون در جام ملتهای آسیا 2019 در ترکیب کره جنوبی.چون طبیعتاً در بازیهای مقدماتی در مقابل فلسطین ،امارات و هنگ کنگ خیلی وجودش ضروری نیست
  • ع ق QA ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    سرمربی میلی از خداش هست گفته امید ابراهیمی جوون تر و سرحالتره تازه توصیه شده خطیر و مظلومی وماجدی و تاج و کی‌روش هم هست
  • پیرکاشان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    کاش ژنرال وضعیت سردار آزمون رابیشتر درک کند و برای بازی‌های مهم حذفی سردار رابیشتر فعلا احتیاجی به حضور سردار نیست
  • علی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    این آزمون فکر کرده خیلی بازیکن آس و درجه یک .بخدا به تمام مقدسات اینها فقط به فکر منافع خودشون هستند .نه غیرت دارن و نه حرفه ای . از هر بازیکنی که توی بزرگترین تیم های دنیا دارن بازی میکنن این موضوع رو بگو ببینید چه واکنشی داره . اگه فدراسیون مربی و .. غیرت دارن اینو باید تا آخر فوتبالش حتی یکساعت هم دعوتش نکنن. جالبه توی رم هم ذخیره ثابته
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    نبودن سردار یعنی کاهش50تا70درصد توان هجومی ایران و خداحافظی با قهرمانی.نقطه قوت ایران قدرت تهاجمی آن است.او زوج توانمند و آتشین با طارمی و مربعی مرگبار با طارمی جهانبخش و قلی زاده میباشدو حتی اگر کار خاصی هم نکندچند بازیکن حریف را اسیر خودش مینماید.شاید همه بگویند او نباید این قرارداد را امضاء میکرد.ولی ما در دل آزمون و مشکلات زندگی شخصی و حرفه ایش نیستیم و نمی دانیم چه شرایطی داشت و در چه برزخی بود که این تصمیم سخت را گرفت.اما الان هم قرارداد را امضاءکرده.ولی ما با من بمیرم تو بمیری میخواهیم آب ریخته را جمع کنیم که محال به نظر میرسد.
  • مسيح IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    کسي که به بچش رحم نکرد خيالتون راحت تيم ملي هم رحم نميکنه به فکر منافع خودش هست بايد براي هميشه از تيم ملي خط بخورهتا درس عبرتي بشه براي بقيه
  • محمدرضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    منافع شخصی این آقا خیلی مهم تر از منافع ملی هستش جالبه دم از مردمی بودن هم میزنه
  • M56 IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    بجاش آرمان رمضانی آقای گل رو ببرید بی منت میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی