نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۱
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
۱ |
۰
ستاره رم علیه سردار آزمون برای ترکیب اصلی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون در دیدار مقابل ساسولو نیز کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

رم پس از تساوی ناامیدکننده در بازی پنج‍شنبه شب مقابل سروت به دنبال بازگشت به روند پیروزی است.

مورینیو و یارانش قرار است روز یکشنبه به رجیو امیلیا بروند تا مقابل ساسولو قرار بگیرند. گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که بازیکنانی مانند جانلوکا مانچینی و ریک کارسدورپ به ترکیب اصلی رم باز خواهند گشت.

روی پاتریسیو، اسپیناتزولا، کریستانته و پلگرینی همگی از ابتدا به میدان خواهند رفت. دیبالا و لوکاکو یک بار دیگر خط حمله را هدایت خواهند کرد و سردار آزمون گزینه اول مورینیو برای حضور در زمین به عنوان یار تعویضی خواهد بود.

گفتنی است سردار در بازی‌های قبلی رم نمایش‌های بسیار خوبی را از خود ارائه داده و انتظار می‌رود او حتی به ترکیب اصلی رم نیز تزریق شود، اما ژوزه مورینیو اخیرا تاکید کرد که حضور همزمان او و دیبالا در ترکیب اصلی دشوار است و ستاره ایرانی برای رسیدن به این هدف باید عملکرد دفاعی خود را تقویت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیاوش NL ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    سردار آزمون خودش رم را انتخاب نکرد بلکه رم سردارآزمون را بعنوان بازیکن قرضی از بایرلورکوزن آلمان در ترکیب تیم رم قرار داد ، و سردار می‌بایست تجربه براش بشود که دیگه وارد چنین قراردادهایی از سوی باشگاهی که با آن قرارداد می‌بندد نشود لیگ،فوتبال آلمان خیلی بهتر ازلی فوتبال ایتالیا هستش بویژه برای بازیکنان ایرانی ، سردار یا توی لیگ فوتبال پرتغال یا توی لیگ فوتبال انگلیس و یا توی لیگ فوتبال اسپانیا و آلمان بازی کند خیلی بهتره که توی لیگ فوتبال مافیایی فوتبال ایتالیا بازی کنه ، و پیشنهاد میکنم حتی مهدی طارمی هم گزینه انتخاب سری آ فوتبالایتالیا را حتی آث میلان و اینتر میلان را با پیشنهاد مالی بسیار خوب هم را نپذیرد، چون لیگ فوتبال ایتالیا اساسا" به درد لژیونرها ی ایرانی نمی‌خورد بجز اینکه در تخریب بازیکنان ایرانی اینها کاری را بتوانند انجام بدهند کار دیگری برای بازیکنان ایرانی انجام نمی‌دهند، حتی تیم‌ها لیگ هلند هم خیلی بهتر از لیگ فوتبال ایتالیا برای بازیکنان ایرانی همچون سردارآزمون هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی