نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گل مشکوک فولاد را به ۳ امتیاز رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فولاد با تک گل ساسان انصاری مقابل آلومینیوم به پیروزی رسید.

تیم فولاد امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته دهم میزبان آلومینیوم بود که این دیدر درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

ساسان انصاری در دقیقه ۴۶ روی شوت سعید واسعی پس از برخورد به تیرک دروازه آلومینیوم در موقعیت گل قرار گرفت و تیم مجتبی حسینی را درحالی باز کرد این گل مشکوک به آفساید بود و اعتراضات آلومینیومی‌ها را به دنبال داشت.

فولاد با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت و تیم آلومینیوم نیز با این شکست ۱۳ امتیازی شد و به رده هشتم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: توقف ملوان مقابل قعرنشین، پیروزی گل‌گهر برابر مس رفسنجان و تساوی پیکان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • احمد IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    گل سالم وآفساید نبود من نزدیک به صحنه بودم
  • فوتبال دوست جنوبی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    چرا همه سایت ها گیر دادن به سالم یا ناسالم بودن این گل؟ انگاری فولاد مظلوم با این گل قهرمان شده که همه بهشون فشار اومده! پس چرا وقتی سرخابی ها با کمک داور برنده و صدرنشین میشن روزه سکوت میگیرین؟؟؟ چرا هفته قبل به ظلم داوری در حق نفت آبادان پرداخته نشد؟ چرا به ضررهای مکرر استقلال خوزستان از داوری نمی پردازید؟ چرا سالی که با اشتباه داور استقلال اهواز جام ازش گرفته شد نشریه ای یا صداوسیما صداش درنیومد؟ چرا چند فصل گذشته که استقلال تهران با کمک داور که فغانی بود و نفت رو در آبادان شکست و به فینال جام حذفی رسید و قهرمان شد حرفی گفته نشد؟ چرا همه با تیم های خوزستان مشکل دارند چه صدرنشین و مدعی باشند چه اونها رو تضعیف کرده باشند و در قعر جدول مثل این فصل فولاد. لعنت بر بانیان روزهای تاریک فوتبال خوزستان و بخصوص فولاد قهرمان که جوری ما رو به زمین زدن که تیمی مثل آلومینیوم که زمانی که ما قهرمان می شدیم و تیم ها رو گلباران در حسرت داشتن تیم لیگ برتری بودن حالا برای ما شاخ شدن! فولاد باز هم به روزهای اوج خودش بازخواهد گشت و همگان به چشم خواهند دید فولاد واقعی رو.
    • سیا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      عزیز من اراکی هستم عاشق ایران و خوزستان به جنوبی ها ارادت خاص دارم ولی دلیل نمیشه چون قدمت فوتبال خوزستان بیشتره پس اراک اعتراض نکنه کلا عدالت باید برقرار بشه از پرسپولیس گرفته تا تیم های دیگه تو این چند سال که اراک تیم داده لیگ هرکی کم میاره امتیاز تو بازی با اراک بهش تقدیم میکنن و سر اراکو میبرن ، اگه این شهر مدیر بومی داشت قطب اول فوتبال آسیا میشد نه فقط ایران ، شهری که وجب به وجبش بزرگترین کارخونه های خاورمیانه رو داره ولی یک ریال تو خودش خرج نمیشه ، در کل عدالت باید برقرار بشه تو هر زمینه ای اراک و خوزستان و تهران و اصفهانم نداره
  • مسعودازاراک IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    آبروی فوتبال را بردید حهرننه قمری نباید داور باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی