نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نامه تیم لیگ برتری در زمینه سقف قراداد استقلال/ شکایت از پرسپولیس آن شکلی نبود که مطرح کردند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: در زمینه سقف قراداد بازیکنان استقلال نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره شکایت این تیم از باشگاه پرسپولیس گفت: شکایت ما از باشگاه پرسپولیس آن شکلی نبود که دوستان مطرح کردند. سازمان لیگ اگر می‌خواهد قوانین را اجرا کند، آن چیزی که خودش ابلاغ کرده است را باید اجرا کند و هر تیمی که تخلف کرده را جریمه کند. این چه چیزی است که تیم‌ها باید شکایت کنند؟ اگر تخلفی صورت گرفته، خود سازمان لیگ باید برود با آن تیم برخورد کند.

رجاییان درباره شکایت باشگاهش از استقلال نیز گفت: سازمان لیگ از باشگاه‌ها خواسته که اگر در زمینه سقف قراداد یا چنین مسالی، تخلفی صورت گرفت یا مواردی را مدنظر داشتند، به این سازمان نامه بزنند. ما هم بعد از بازی نامه‌ای با این مضمون به سازمان لیگ ارسال کردیم و در آن نام استقلال و نام بقیه باشگاه‌ها را آوردیم تا بررسی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا FR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    در کل سقف قرارداد داستانی شد که بهتر و بیشتر تیم ها رو به جون هم بندازن. ولی خودمونیم چرا تیمی مثل آلمینیوم اراک یا هوادار باید به اندازه سپاهان و پرسپولیس و استقلال هزینه کنن؟؟
    • هادی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      الان هیجان لیگ برتر شده حد فاصل برگزاری بین دو هفته یک هفته لیگ برگزار میشه میبینیم پای تلویزیون که ببینیم تا هفته بعد کی از کی شکایت میکنه
  • اشنا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    فدراسیونیها ساعت کاری دارند که از ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهره و چون اضافه کاری در قراردادشون نیست خود باشگاهها باید قانون را پیاده یا سوار کنند . مملکت ما اگر ناراحت نشوند هرهری هست و کسی دنبال کار نیست فقط چیزی مینویسند و گاهی که جرایم در رسانه ها بازگو میشه و حرارت پیدا میکنه فدراسیون از خواب ناز بیدار میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی