نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کارهای استقلال قدیمی و نخ‌نما شده است/ روی ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح بود چه اتفاقی افتاد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به بیانیه استقلال واکنش نشان داد.

روح‌الله اصغری در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل استقلال، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از همه هواداران عزیز تیم که زحمت کشیدند و از اراک به استادیوم آزادی آمدند، تشکر کنم. درباره مباحث فنی مجتبی حسینی صحبت‌های لازم را انجام داد، اما در خصوص مباحث داوری لازم است چند نکته یادآور شوم.

وی افزود: با وجود اینکه سید رضا مهدوی، داور مسابقه در دیدار هفته اول فصل گذشته لیگ‌برتر یک اشتباه فاحش و منجر به گل حریف در دیدار آلومینیوم مقابل هوادار انجام داد ولی ما هیچ واکنشی نسبت به انتخاب دوباره‌اش برای بازی حساس آلومینیوم و استقلال نداشتیم. آن دیدار و اشتباهات را یک اتفاق می‌دانستیم اما دیروز در ورزشگاه آزادی یک داستان متفاوت دیدیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: مگر می‌شود در ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح و مشخص بود، تصمیم‌های بحث‌برانگیز داوری تا این اندازه اتفاق بیفتد و علیه آلومینیوم چند اشتباه متوالی صورت بگیرد؟ واقعا تشخیص یک سری از صحنه‌ها برای هر بیننده‌ای راحت بود، چه برسد به یک داور لیگ برتری!

اصغری گفت: متاسفانه پس از پایان بازی شاهد بودیم سرمربی و برخی بازیکنان تیم حریف نسبت به داوری معترض شدند و باشگاه استقلال نیز بیانیه صادر کرده که واقعا ما شگفت‌زده شدیم! این کارها واقعا قدیمی و نخ‌نما شده و همه دیدند چه تیمی از داوری سود برد و چه تیمی متضرر شد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و به‌ویژه کمیته محترم داوران می‌توانند شهادت بدهند که باشگاه آلومینیوم همواره با وجود اشتباهات در دیدارهای متعدد، تغییر کمک‌داوران در دیدار برابر مس رفسنجان و ... هیچ اعتراض مکتوبی نداشت، اما در مسابقه دیروز مقابل استقلال ناعدالتی محض اتفاق افتاد که امیدوار به رسیدگی هستیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: باشگاه استقلال علیه چند کارشناس داوری؛ اول دقت کنید بعد نظر بدهید/ همین‌ها که معتقد به پنالتی نیستند، عقیده داشتند کرنر اشتباه بوده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 6 IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    خود کیسه هم نخ نما شده. همه جاش سوراخه خخخخ
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه . تنها و بزرگترین اشتباه داور که به نفع استقلال شد اخطاری بود که باید به آرمین سهرابیان میداد و نداد حالا این بابا آن را ضربدر 8 کرده و بلغور میکند.کرنری که خودش را جر میداد که اشتباه بوده در فیلمی که باشگاه استقلال منتشر کرده معلوم شد که درست بوده
  • متا ورس! IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    قانون فوتبال: ۱. ضربه آرمان رضایی مهاجم استقلال به پای دروازه بان آلومینیوم دقیقه ۹:۵۵طبق قانون فوتبال کارت قرمز داشت، که به زرد بسنده شد. ۲. خطای عمد روزبه چشمی روی مرتضی تبریزی نزدیک محوطه جریمه استقلال دقیقه ۲۲:۳۰ طبق قانون فوتبال قطعا کارت داشت، که نادیده گرفته شد! اینگونه خطاهای عمد برای ما آنقدر عادی شده، که حتی برای متوقف کردن حریف آنرا تشویق هم می کنیم! ۳. سوت کرنرهای اشتباه به سود استقلال نواخته، و منجر به گل شد! دقیقه۳۵:۰۲ و ۳۸:۴۰/ ۴. برخورد دو گانه داور با تیم ها طبق قانون فوتبال کاملا غیر حرفه ای است! اخطار به موسوی کاپیتان آلومینیوم دقیقه۴۲:۱۰ برای خطایی به مراتب سبک تر از زد و خوردهای زمین موید این دوگانگی در داوری است. ۵. استفاده مشهود از دست توسط مدافع استقلال آرمین سهرابیان دقیقه۵۱:۲۰ در والیبال مجاز اما طبق قانون فوتبال قطعا کارت زرد داشت! گویا بهتره زردی من از تو باشه و سرخی تو از من! ۶. اتلاف وقت عمدی، ممانعت از سرعت بازی با ضرب و شتم حریف دقیقه۷۷:۴۰ توسط مرادمند مدافع استقلال طبق قانون فوتبال ابتدا کارت زرد و سپس کارت قرمز داشت، که به زرد اکتفا شد. ادامه دارد...
    • لنگ حقیر معیشتی بگیر سوگولی وزارت ورزش IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      اینا که نشد حرف :) باید بهتون بگن پادشاهان هوچی گری وگنه لنگ طبق نظر کارشناسان لنگی تا حالا 7 امتیاز معیشتی کاسب شدین :)
  • مملی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    هیچی واس استقلال قدیمی نیست و این نمایش ها همیشه براش سود داشته
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    کیسه از تمام جهات شور مسخره بازیا در آورده
  • متا ورس! IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    ادامه: ۷. تکل گلر استقلال حسینی به پای راست بازیکن آلومینیوم جبیره دقیقه ۹۷:۱۰ طبق قانون فوتبال کارت زرد دوم و قرمز داشت، که ندیده و نداده گرفته شد! نتیجتا پنالتی هم بسود تیم آلومینیوم گرفته نشد! ۸. در مجموع شاهد بی طرف یک بازی بی قانون، متشنج، و عاری از هرگونه اخلاق بودیم!!! گویا که ما برای بازی راگبی، یا دوئل آماده تر هستیم!!! پیشنهاد میشه قبل از بازی یکدست خوب همدیگر را بزنند و...!
  • مسعود IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    اگه var بود الان استقلال میانه جدول هم نبود بازورداورونفوذشان امتیازجمع میکنند
    • حبیب IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      اگه وی ای آر بود که تیم شما خطر سقوط رو باید حس میکرد بولینگی .
  • شصت سال حسرت US ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    تبریک به هواداران اصیل غول آسیا بابت برد پاک حتی با اخراج ناعادلانه ،،،،،قول مهدی تاتارو به قوم غارنشین عبده فردا در مقابل لنگ وا خواهیم داد پیشاپیش برد نا پاک و کثیف را به لنگی های جعلی، بی هویت تبریک عرض میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی