نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۱۶ |
۷
تنبیه یحیی برای رفیعی و کنعانی زادگان مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روز بعد از مشاجره در زمین، دو ستاره پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند.

در آخرین دقیقه نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اتفاق عجیبی بین بازیکنان این تیم رخ داد و دو بازیکن شناخته شده سرخ‌ها بر سر نواختن ضربه ایستگاهی مشاجره کردند. درگیری لفظی سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که با دخالت سایر بازیکنان پایان یافت منجر به اتخاذ یک تصمیم چکشی از سوی یحیی گل‌محمدی شد.

معمولا از این قبیل بحث‌ها در تیم‌های بزرگ و پرسپولیس رخ داده بود اما این بار یحیی کوتاه نیامد و با یک تصمیم انضباطی هر دو بازیکن را در بین دو نیمه از ترکیب بیرون کشید و با تعویض سروش رفیعی و کنعانی‌زادگان چند جابجایی در ترکیب خود انجام داد و تغییرات ریسکی در تیمش داشت.

تصاویر و ویدیوهای مشاجره آنها به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌ای وایرال شد و در حالی که بحث‌های آتشینی در صفحات هواداری جریان داشت، سروش و کنعانی از مقابل خبرنگاران گذشتند و سوار اتوبوس پرسپولیس شدند. آنها موضوع را به قدری عادی می‌دانستند که حتی در این باره صحبت هم نکردند اما زمانی که تلفن همراه خود را دیدند با سیلی از خبرها و پست‌ها در این باره مواجه شدند.

برای آنها این موضوع کاملا یک موضوع حل‌شده و داخل بازی بود. به خصوص اینکه پرسپولیس در آن لحظه، زیر فشار قرار داشت و بازیکنان برای زدن گل پیروزی‌بخش بی‌تاب به نظر می‌رسیدند و حتی وقتی کنعانی برای سروش استوری کرد و قلب گذاشت باز هم از نظر رفیعی این حرکت اضافی بود چون از نظرش آن درگیری توضیح خاصی ندارد و جزء چیزهای نرمال فوتبال محسوب می‌شود در هر سطحی ده‌ها نمونه از آن هست.

در عین حال و در نقطه مقابل در شایعات صحبت این بود که شاید تنبیه این دو بازیکن محدود به بیرون آوردنشان از ترکیب نباشد و از آنجایی که این صحنه در یک مسابقه بین‌المللی اتفاق افتاده و بازیکنان حریف هم از دیدن این صحنه متعجب شده بودند، شاید گل‌محمدی تنبیه و جریمه بیشتری برای هر دو نفر در نظر بگیرد اما تنها اتفاقی که دیروز رقم خورد حضور این دو بازیکن در تمرین گروهی بود. کنعانی و رفیعی که ترکیب اصلی بازی با استقلال تاجیکستان حضور داشتند، با تصمیم یحیی گل‌محمدی همراه نفرات ذخیره تمرین کامل و ۷۰ دقیقه‌ای را برگزار کردند در حالی که باید با بازیکنان ترکیب اصلی ریکاوری می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • افشین دست کج IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    چقدر طبیعی و قشنگ خبر ورزشی سعی در عادی جلوه دادن لنگ داره
    • سعید IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      نه عزیزم وقتی تیمی مثل پرسپولیس باشه که ریشه قوی داشته باشه و کادر و مربی هایی داشته باشه که بلدن یه مشکل چه جوری مدیریت کنن اینجور مسائل کاملاً عادی میشه و قابل حل.اما تو تیمی مثل استقلال که همه فقط تو فکر اینن که همه مقصر جز خودشون مربی هایی دارن پر از حاشیه خیلی عادی میشه که مشکلات کوچیک هم بزرگ میشه دیگه چه برسه به مشکلات بزرگ
    • پرسپولیسی باش IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      زیاد به خودت فشار نیار دوست عزیز با این چیزا سرورت تو حاشیه نمیره
    • شمسعلی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      وقتی یحیی بروسلی با مشت به سینه داور می کوبد از بازیکنانش چه انتظاری دارید
    • خسرو IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      این چیزا برای تیم‌هایی که قهرمانی آسیا را داشته باشند عجیبه ولی برای تیمای آماتور عادیه
  • اشنا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    اقای رفیعی بهتره جو نگیره تو را و یکبار هم سده کاشته را به رفیقت بدی چرا همیشه خودت زننده کاشته ها میشی یکبار گذشت کن . کنعانی زادگان حق داره کاشته بزنه تو گذشت نمیکنی .
  • عدالت خواه IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    آقای نویسنده محترم شما بهتر از هر کسی دیگه ای میدونی که تیم پیروزی تهران اصلا مال این حرفا نیست، پس لطفا وقت خودت و ملت همیشه در صحنه رو نگیر...✌
  • ایرانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    شما کیسه کشا همین که موفق میشید بازی تیم سرورتون رو تو جام باشگاه‌های آسیا نگاه کنید باید کلاهتون رو بندازین بالا، اگه نظر ندین نمیگن لال هستید.
  • جهان HU ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    این چیزها در پرسپولیس عادی است،وقتی مربی اخلاقگرای این تیم مایلی کهن در زمان بازی از فنس ورزشگاه بالا می‌رفت هوادار را کتک بزند،بهترین مربی تاریخش علی پروین است که الفاظی که در رختکن استفاده میکرد قابل پخش نیست چه توقعی دارید.لگر عکسهای دهه شصت و هفتاد پرسپولیس را ببینید بارها بازیکنان آن تیم با سرتراشیده دیده می شوند، هواداران قدیمی فوتبال جریان تراشیده شدن سر بازیکنان را می دانند
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    لنگ حکومتی...مثلا میخان بگن لنگ نظم داره..!!
  • عابد IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    قانونش اینه که هرکسی مامور زدن هرچی باشه اینجا هم کنعانی خواست که بزنه و شانسشو امتحان کنه کسی که عاشق تیمش باشه حاضره برای تیمش بجنگه اینجا هم یه عده استقلالی اومدن و نظرات میدن و یه چیزی میگن بدبختا چون تیمشون آسیا رو ندید عقده زده اینا رو گرفته گناه دارن بزار نظر بدن 😁 اینا نیومدن آسیا و متخصص آسیا هستن اونم تو خواب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی