نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حسین کنعانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های محمدحسین کنعانی زادگان در برنامه شبهای فوتبالی حسابی جنجال ساز شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس و تیم ملی که در بازی مقابل قطر موفق شده بود دو گل برای تیم قلعه‌نویی به ثمر برساند، پس از بازگشت به ایران مقابل دوربین شبکه ورزش قرار گرفت و مصاحبه‌ای انجام داد. در این مصاحبه مجری از او درباره ماشینش پرسید و او گفت خودرویی که به عنوان پاداش صعود به جام جهانی وارد کرده ۱۰۰میلیارد قیمت دارد.

این بخش از صحبت‌های او را این‌جا ببینید: کنعانی: یکی از ماشین‌هایم ۱۰۰میلیارد است/ پرسپولیس این‌قدر بزرگ است که باید با ماشین خوب برویم

همین صحبت‌های کنعانی‌زادگان جنجال زیادی در فضای ورزش کشور به وجود آورد و ورزشکاران و قهرمانان زیادی به صحبت‌های او واکنش نشان دادند.

حالا در نظرسنجی خبرورزشی برداشت مخاطبین را از این حرف‌های کنعانی‌زادگان پرسیدیم؛ درحالی که ۳۷ درصد معتقدند مدافع ملی‌پوش پرسپولیس صرفا پاسخ مجری برنامه را داده، اما اکثریت شرکت‌کنندگان (بیش از ۶۲ درصد)  بر این باورند که کنعانی‌زادگان قصد داشته مدل و قیمت خودرویش را به رخ بکشد و تاکید بر ««یک ماشینم ۱۰۰ میلیارد می‌ارزد» را نمی‌شود جز فخرفروشی تعبیر کرد.

شما گفتید: کنعانی‌زادگان با ماشین ۱۰۰میلیاردی‌اش دنبال فخرفروشی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • شمسعلی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    کسه ورزشی هم زوم کرده روی موضوعی داره مانور میده تا از دلش هزارتا تحقیر و خبر دربیاره...خودتون اما پول میگیرید تیتر میزنید یا خبرسازی میکنید مهم نیست لابد؟؟؟؟
  • ج...پ IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    خودم پرسپولیس هستم طفلکی را بزارید سوار ماشینش بشه امثال مردایی مثل دایی. مهدوی کیا . کریمی . باقری اونا که دارن باید بگن چی.. زنده باد مردان بی ادعا
  • اشنا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    از مدیریت تیم که باید بازیکنان را جمع و جور کنه اجازه مصاحبه دادن یعنی به حاشیه بردن تیم . چرا درویش اینقدر بی فکره . بازیکنان ایرانی جلوی دوربین از خود بیخود میشن و از نظر فکری مثل درگیریهای بیمورد در زمین بچه هستند و هیچوقت بزرگی و بزرگ بودن را یاد نمیگیرن .فقط رقص او قشنگه ولی دهان باز کنه مساویست با خراب کردن تیم و هستی و نیستی باشگاه. بهتره دیگه تکرار نکنید . مجریان تلویزیون خودشون بنوعی عاشق دست انداختن بازیکنان بچه سال هستن لطفا اگر بازیکنان درکی ندارند مدیریت شوند که تکرار نشود.
  • سپاهان RS ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    وای به روزي که گدا معتبر شود
  • ع س IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    این دیگه از معتبر بودن گذشته صحبت از دویست میلیارد پوله کم الکی نیست
  • ایرانی باغیرت IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    خدا یا اگه هرچیزی بهم دادی اول جنبش رو بهم بده انسان بی جنبه همه کس و همه چیز رو فراموش می‌کنه چرا علی دایی محبوب هست همه وهمهدوستش داریم جواد زرینچه کریم باقری و....اینها کجا و....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی