نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
سینا اسدبیگی: پرسپولیس روی یار دوازدهم می‌چرخد/ در بازی‌های لیگ به یک دلیل حس و حال نداشتیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران فردا با حضور خود کمک حال ما باشند زیرا یار دوازدهم پرسپولیس هستند و حضورشان می‌تواند باعث دلگرمی ما باشد.

سینا اسدبیگی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و مقابل الدحیل نمایش خوبی ارائه دادیم. خدا را شکر هواداران هم پس از مدت ها در اختیار داریم.

وی افزود: از همین جا می‌گویم ان‌شاءالله فردا با حضور خود کمک حال ما باشند زیرا یار دوازدهم پرسپولیس هستند و حضورشان می‌تواند باعث دلگرمی ما باشد.

بازیکن پرسپولیس درمورد تاثیر حضور هواداران در این مسابقه گفت: پس از مدت‌ها هواداران پرسپولیس برای لیگ قهرمانان به ورزشگاه می‌آیند و می‌دانید وقتی برخی بازی‌های لیگ هم بدون تماشاگر برگزار می‌شد، حس و حال نداشتیم و ظاهراً بازی دوستانه انجام می‌دادیم. وقتی تماشاگر به ورزشگاه می‌آید حس و حال خوبی برای خود من می‌آورد و باعث ۲ برابر شدن انگیزه‌ام می‌شود تا بتوانم عملکردم را در بازی بهتر کنم.

اسدبیگی اضافه کرد: پروژه لیگ قهرمانان با بازی‌های داخلی متفاوت است. به مراتب سخت‌تر از لیگ ایران است اما پرسپولیس روی هواداران می‌چرخد و آنها سرمایه‌های باشگاه و یار دوازدهم تیم ما هستند. از همین جا به آنها می‌گویم در صورت امکان فردا بیایند زیرا اطمینان دارم نفس‌شان پشت سر تیم خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: حواس‌مان جمع باشد که با دروغ و لجن‌پراکنی می‌خواهند.../ یک تیم رسانه‌ای علیه پرسپولیس تشکیل شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عدالت خواه IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    یار ۱۲ شما، فدراسیون فوتبال و کمیته داورانه
  • جهان UA ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    حرف کاملا درستی زدی،یار دوازدهم شما تیم داوری است که شش هفته از لیگ گذشته در سه مسابقه با آلمینیوم،ذوب آهن و گل گهر پنج امتیاز به شما تقدیم کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی