نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آخرین خبر درباره رای پرونده شکایت آلومینیوم اراک از پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس رای پرونده شکایت آلومینیوم اراک از این باشگاه به دلیل عبور از سقف قرارداد تنبیهی برای سرخ‌ها به همراه نخواهد داشت.

بعد از این که ۴ باشگاه از تیم سپاهان شکایت کردند و کمیته انضباطی ۴ امتیاز از این تیم کسر کرد، باشگاه آلومینیوم اراک هم از پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت کرد. حتی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم خبر از شکایت این باشگاه از تیم پرسپولیس داد اما به نظر می‌رسد رای صادره از سوی کمیته انضباطی آسیبی به تیم پرسپولیس نخواهد رساند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این شکایت‌ها گفته است شکایت از باشگاه ما رد شده است و ما هنوز به سقف قرارداد نزدیک نشده ایم و هنوز کمی جا داریم.

رضا درویش به صراحت گفت مشکلی ما را تهدید نمی‌کند. این حرف‌ها بدین معنی است که کسر امتیاز از تیم پرسپولیس منتفی شده است و شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از سرخ‌ها به جایی نرسیده است. شاید به همین دلیل است که باشگاه استقلال هم از شکایت خود علیه تیم پرسپولیس منتفی شده است.

اگر چه خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد یکی از برنامه ای باشگاه استقلال شکایت از باشگاه پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد است اما هیچ گاه این شکایت  در کمیته انضباطی ثبت نشد و به نظر می‌رسد آبی‌ها مطلع شده‌اند که شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از تیم پرسپولیس رد شده است.

بعد به ما گفتند مشکلی نداشته است و یک مقدار هنوز جا داریم. شکایت رد شد و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سرخ IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    همیشه نقی یکباره تقی برد ۳امتیاز مبارک اول طرفدار ن بعد باشگاه وتیم دورود به ارتش سرخ که همان طرفدار ها واقعی هستند
  • قهوه ساز دلونگی CH ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    کی تا حالا دیده چاقو دسته ی خودش رو ببره.
  • آریا US ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    تازه ۳۰۰ هزار دلار از پول پرسپولیس هم داره برمیگرده( بابت لوکادیا)! حالا چه جوری کیسه و آلومینیوم میگن سقف قرارداد رد شده؟ ما هم از کیسه شکایت میکنیم که چرا فتح الله زاده؛ ۱ چک رو ۴ بار نقد کرده؟؟
  • کیسه حموم حکومتی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    نخیر بخاطر این شکایت نکردن چون جای خودشون خیسه ؟! این رو از طرف طرفداران باشرف پرسپولیس به کیسه بگید که ما از پرسپولیس مطمئن هستیم چون میدونیم که مدیر عامل پرسپولیس و عواملش از وزارت دستور میگیرن و بابا کیومرث و بابا قبلیه دستور دادن که پرسپولیس تضعیف بشه و منتظر هستیم که کیسه شکایت کنه اگه وجودش رو داره و رو حرفش وامیسته که البته بعید میدونیم ما منتظر هستیم چون باشکایت کیسه مدیر نالایق دولتی پرسپولیس هم مجبور میشه علی رقم دستور بابا کیومرث کیسه کش از کیسه شکایت کنه و بدونید شکایت بشه کسر امتیاز از کیسه قطعیه قطعیه. اما بعید میدونم کیسه شکایت کنه ؟!
  • جهان TR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    مسئولین تاج به چه دلیل از تیم حکومتی پرسپولیس شکایت کند؟ وقتی علنی و در مقابل دوربین های تلویزیونی داوران به راحتی به نفع پرسپولیس سوت زده و سر ذوب آهن و گل گهر را می‌برند، وقتی از صدر تا ذیل باشگاه پرسپولیس اذعان دارند که هوادار متمول چند برابر رقم ثبت شده در قرارداد را به حساب بازیکنان این تیم واریز کرده است و آب از آب تکان نمی‌خورد وقتی در برنامه ریزی مسابقات اول منافع پرسپولیس در نظر گرفته می شود شکایت مسئولین تاج تنها صرف هزینه و وقت بیهوده است و در صورت شکایت مطمئنا در پایان چیزی هم بدهکار آقایان خواهند شد
    • سیا IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      سر آلومینیوم هم بریدن
  • جدول IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    دو سه امتیاز باید کسر بشه. 4-5 تا هم از داوری دارن. الان خوب 10ام جدول باشن
  • لیگ کثیف فوتبال ایران IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    وقتی تیم داسمش سازمان یا وزارت پولیس باشه تمام رهبراندنیا هم شکایت کنن راهی بجایی نداره چه برسه المینیم اراک باشه یا پاس همدان یا.....فلان تیم باشه اگر از سپاهان شکایت کنی شب تو خواب هم باشند چهار امتیاز ازش کم میکنند چون تیم سپاهان خواص نیست تازه از پرس پولیس شکایت کنی یه چیزی هم به پات میبندن تا بگی غلت کردم با خودم بودم جامو بدین به پرس پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی