نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جلال‌الدین نیامد، این بازیکن به استقلال برمی‌گردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور جلال‌الدین ماشاریپوف در تیم پانسرایکوس یونان حالا امید حامدی‌فر این بخت را پیدا کرد که به اردوی تیم استقلال برگردد.

جواد نکونام هفته‌ها قبل خرید کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به باشگاه استقلال توصیه کرده بود و علی خطیر تصاویر مذاکره با این بازیکن را هم رسانه‌ای کرد اما جلال‌الدین ماشاریپوف که پیش از این برای النصر بازی می‌کرد، ترجیح داد، برای ادامه بازی راهی یونان شود.

این بازیکن قرار بود در لیست استقلال جای امید حامدی‌فر را بگیرد. بازیکنی که هم اکنون در اردوی تیم امید حضور دارد. او در بازه زمانی نقل و انتقالات قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ نکرد و حال طبق قانون باید به اردوی تیم آبی برگردد. او می‌تواند با باز شدن پنجره زمستانی از استقلال جدا و راهی تیم جدید شود.

جالب این جاست علیرضا رضایی هم موفق به فسخ قرارداد خود با تیم استقلال نشد و به همین خاطر برای حضور در تیم جدید باید تا نیم فصل صبر کند. امید حامدی‌فر تا کنون چند بار اردوی تیم آبی را ترک کرده و دوباره برگشته و به نظر می‌رسد بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو بار دیگر در تمرینات تیم استقلال حاضر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اتزوری IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    نیامد که نه،بگید عرضه آوردنش رو نداشتن،مثل همیشه!!!!!نه عرضه داشتت و نه میخواستن که بیارن.مدیرتی که عرضه نداره یه بازیکن آسیایی و نه از نوع شاید بشه گفت تاپ و نامدار رو بیاره،به هیچ دردی نمیخوره(به درد جرز لای در که هیچ)!!!!همیشه هم همینطور بوده و هست و خواهد بود!!!!!!
  • کلنگلیس IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    باید یک تبریک ویژه به قربانزاده گفت که اینقدر باهوش وذکاوت است ودقیقا دونسته که چه کسی رومدیراستقلال کنه ....استاد حرف وبازی بانامهای بزرگ ودهن پرکن و موقع عمل کارگر ساده هم نیست ...خطیر فقط لب ودهنه وهیچ کاری برای استقلال بجز خرابکاری انجام نداده ونخواهد داد
    • کیسه بدبخته همیشه نالان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      سلطانیفر ، سجادی، قربانزاده، سازمان لیگ، دولت، وزرا، داوراها وکمک داورها، اینفانتینیو، مهدی تاج و... ، کسی هست که شماها نگفته باشید پرسپولیسیه؟؟؟؟؟؟!!!
  • رضایاک اصلی۶ IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    کیسه اینهمه بازیکن میخواد چکار که یه جای خالی نداره
    • قرمزته IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      اینا از قدیم هم عشقه بازیکن گرفتن داشتن، مثله ندیدبدیدا، الان اینهمه بازیکن دارند بازم حرص میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی