نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جنجال‌های درگیری آنتونی و نامزدش ادامه دارد/ او از تیم ملی هم کنار گذاشته شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریلا کاوالین، نامزد سابق آنتونی، پس از متهم کردن او به یک سری حملات خشونت‌آمیز، تصاویر جدیدی از لباس‌های خون‌آلود و متن‌های ترسناک را به اشتراک گذاشته است.

منچستریونایتد دوباره در مرکز طوفانی دیگر قرار گرفته است، این بار پیرامون وینگر ۸۵ میلیونی برزیلی‌اش. آنتونی به اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش گابریلا کاوالین تحت بازجویی قرار دارد. او با تکرار اولین بیانیه خود که در ژوئن منتشر شد، اضافه کرد که رابطه او با گابریلا پر از آشوب بود اما ادعا کرد که هرگز دست به خشونت نزد. او در اینستاگرام خود نوشت: «مطمئنم تحقیقات پلیس بیگناهی من را ثابت خواهد کرد.»

گابریلا به خبرگزاری معتبر برزیلی G۱ گفت: «او موهایم را کشید، سرم را به شیشه ماشین کوبید، من را هل داد.» و تصاویری از لباس‌های خون‌آلود و همچنین پیام‌های واتسپ را به نمایش گذاشت که در آن با آنتونی جر و بحث می‌کند.

در همین حال، منچستریونایتد با بیانیه‌ای سکوت خود را شکست و گفت این موضوع را جدی می‌گیرد. این باشگاه با بازگرداندن میسون گرین‌وود که به دلیل تعرض و خشونت بازداشت شده و بعد تبرئه شده بود، تحت فشار شدیدی قرار گرفته بود و در نهایت مجبور شد او را به تیم دیگری بفرستد. آنتونی هم به دلیل اینکه تحت بازجویی است از تیم ملی برزیل اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی