نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۵ |
۱
سهم پرسپولیس از انتقال جنجالی چقدر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور رفت.

مهدی عبدی خیلی ناگهانی و در یک انتقالی جنجالی از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور رفت. این انتقال از این نظر شوک‌آور و جنجالی بود که پرسپولیس به شدت در خط حمله نیاز به بازیکن دارد و بعد از جدایی چند مهاجم، کمبود بازیکن در خط حمله قهرمان ایران کاملا محسوس است.

با این شرایط گل‌محمدی به طرز عجیبی با جدایی عبدی موافقت کرده که همین موضوع تعجب خیلی از هواداران پرسپولیس را هم در پی داشت. حالا عبدی هم به جمع آل‌کثیر، دیاباته و پریرا اضافه شده و تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس در حال حاضر شهاب زاهدی است.

عبدی با پرسپولیس برای لیگ بیست و چهارم هم قرارداد دارد و جدایی او از پرسپولیس قرضی است. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه تراکتور مبلغ ۳ میلیارد تومان برای انتقال قرضی عبدی به پرسپولیس داده و رقم قرارداد خود این بازیکن با باشگاه تبریزی برای یک فصل هم چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان است. عبدی به همراه مدیربرنامه خود راهی تبریز شده و قرار است بعد از امضای قرارداد با تراکتور، در تمرینات این تیم حاضر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احمدرضا IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    حتما عبدی در تمرینات بی انگیزه بوده و احتیاج به یه شوک و شرایط نو بوده تا احیا شود،اتفاقا بهترین کار بوده
  • قرمز مثل خون IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    الان مشخص می شه عبدی ضعیف بوده یا صرفا یحیی در موردش اشتباه می کرده...
  • کیسه سوراخ کن IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    در عوض اگه یاسین سلمانی را بگیره معرکه است یک هافبک جوان وخلاقیت وآینده دار مسی آینده است وپرسپولیس یک چیزی میدونه که داره اینکار را می کند وآخرش یک مهاجم خارجی سرزن وهدف تو مایه های مغانلو پیدا کنند خوبه یا وضعیت علیاری مصدوم بود اگه روبه بهبود باشه وجنبش کنند عالیست
    • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      با شرطی که یاسین سلمانی گذاشته من جای مدیران پرسپولیس باشم جذب نمی کنم سلمانی شرط پیوستنش به پرسپولیس اینه که اگه پیشنهاد خارجی دریافت کرد بدون پرداخت مبلغ رضایت نامه از پرسپولیس جدا بشه برای لژیونر شدن پرسپولیس مانع تراشی نکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی