نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
محمدمهدی بابایی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدمهدی بابایی معتقد است استفاده از مدیران لایق به جای مدیران سیاسی، آینده ورزش ایران را روشن می‌کند.

با محمدمهدی بابایی که ۱۷ سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال جنوب غرب تهران فعالیت می‌کرد و سابقه قائم‌مقامی باشگاه پرسپولیس تهران در زمان مدیریت عباس انصاری‌فر را نیز در کارنامه دارد، در خصوص مسائل روز ورزش به ویژه فوتبال دقایقی همکلام شدیم.

با توجه به حضورتان طی سال‌های متمادی در عرصه ورزش، حال و روز ورزش کشور را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ورزش در سال‌های گذشته در اکثر زمینه‌ها پیشرفت خاصی نداشته است. فقط زمانی که مدیران شجاع و تصمیم‌گیر در برهه‌های مختلف رأس کار بودند، توانستند کارهایی انجام بدهند و حتی بعضی از ورزشکاران هم به این شکل بوده و توانستند با استفاده از استعدادهای شخصی و ذاتی خود اتفاقات بزرگی را برای ورزش این مملکت رقم بزنند.

نظرتان در مورد زیرساخت‌های ورزشی کشور چیست؟
کارهای ساختاری و زیربنایی که منجر به پیشرفت در عرصه ورزش شود، صورت نگرفته است. با انتخاب مدیران لایق در عرصه ورزش، این اتفاق در سال‌های آتی قابل شکل‌گیری است.

آینده ورزش کشور را چطور می‌بینید؟
قطعا آینده ورزش هر کشور را ورزشکاران آن مرز و بوم رقم خواهند زد و کار کردن روی پایه‌های هر رشته‌ای و انتخاب مدیران لایق و کارآمد به جای مدیران سیاسی و به‌کارگیری از مدیران باسابقه در تمامی رشته‌های ورزشی خصوصا فوتبال، باعث می‌شود آینده روشنی در انتظار ورزش ایران عزیزمان باشد.

با توجه به حضور مجدد شما در عرصه ورزش، برنامه‌ها و راهکارهای جدیدی که مد نظر دارید را بفرمایید.
هر بزرگی چه در فوتبال و چه در رشته‌های دیگر دچار فراز و نشیب‌هایی بوده است. باید نگاه کرد که مسند مربیگری ایشان در سال‌های گذشته دارای چه امکانات و بازیکنانی بوده. مدیریت، تدارکات، بازیکنان و... همه در کنار هم در نتیجه‌گیری فوتبال و همه رشته‌های دیگر مؤثر خواهند بود.

محمدمهدی بابایی

نظر شما در مورد هفته آغازین لیگ برتر فوتبال ایران چیست؟
به نظر بنده کاستی‌هایی در لیگ برتر وجود دارد ولی در سال‌های اخیر شاهد این بودیم که تیم‌های شهرستانی مانند تراکتورسازی و سپاهان و حتی ملوان که تیم‌های ریشه‌داری در این فوتبال هستند، خوب ظاهر شدند و امیدواریم با شروع لیگ جدید، در هفته‌های آینده شاهد داغ‌تر شدن رقابت‌ها باشیم.

پیروزی استقلال و پرسپولیس در هفته اول را چطور ارزیابی می کنید؟
استقلال و پرسپولیس هفته اول لیگ را بسیار خوب شروع کردند به خصوص تیم استقلال که با ۳ گل توانست صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد. فکر می‌کنم کار جواد نکونام در استقلال به مراتب سخت‌تر از یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس است. ضمن این‌که بنده فکر می‌کنم دربی امسال دربی پرگل  و جذابی باشد.

محمدمهدی بابایی (عکس رپورتاژ)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی